Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 12:22:32 följande:
    Jag hade inte haft dem tesammans, men de e jag det
    vill ha en fin sommarkombo till det linnet....kanske gul prickiga byxor då Fundersam
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 12:32:56 följande:
    Å jag funderar på att göra mig av med en lurv till, men vet inte vilken???  röda,lila,mörkgrå,ljusrosa,mörkare rosa eller blå med himmel i luvan?   ALLA e ju fina, men nån ska nog bort.. Eller ska man ta en av overallerna? Brun, åskblå vantfleece,cerise vantfleece?
    ljusblå med himmel i luvan kanske....usch det är så svårt att skiljas från lurvarna....har bara tre molo men 2 småfolk och 1 NS....vill ha mer för dem är såå fiiiina eller hur?
  • melizza

Bubblan är du kvar???

behöver lite hjälp från dig......kan du mäta nya molo byxor i strl 92....det har du väl?? baby modellerna alltså......kanske min skrutt kan ha det ff

• melizza
    Butte: blir dem inte för stora i midjan när du har 110 på henne....min smalfis tappar ju sina 110 i midjan
  • melizza

vart ser ni dem babyklänningarna då???

• melizza

jag får också kommentarer men från min svärmor och min mamma att köper så mycket kläder och att barnen har så dyra kläder osv

• melizza
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 15:59:05 följande:
    Ja men det är ju så... Sen när jag säger att jag säljer det och får igen pengarna där får man höra att man borde spara det till framtida barn.
    men det är ju inte säkert man vill ha dem kläderna då liksom....jag har ju 3 barn och jag har sparat men jag slänger sen när nästa barn ska ha dem kläderna för dem ser ju slitna o fula ut o sen är det ju omodernt......jag har visserligen 4 och 6 år emellan mina men ändå.....det enda dem har kunnat ärva ör overaller men oftast har dem haft 2 så man har jualltid köpt en ny och så har demfått ha den ärvda som extraoverall
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-01-13 16:08:01 följande:
    tack igen gumman, såååååååååååååå fina tights jag fick i lådan idag
    vassegod det var så lite så.....visst är de underbara
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-13 17:49:13 följande:
    NU finns bilder i BT
    Superfint ju!!!!
  • melizza

Skulle varit fint med dalmatinertröja  och rosa eller cerise ärmar med vita stars *drömmer*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12