Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-12 17:45:10 följande:
    hmm jag hade nog kört på en 98! lillebror är 87-88cm och han har haft isabels overall ett par ggr i år och det har funkat super, det är en 92a i gamla modellen så den motsvarar 98. dessutom är ju årets smalare i modellen, så ja jag hade kört på 98
    Åhhh tack gullidga du! Då kör jag på 98 oavsett remia eller molo.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-12 17:47:27 följande:
    så lite så hoppas att det blir bra nu
    fast nu blev jag ännu mer fundersam för tar jag 92 så kan hon ju kanske använda den nu också.
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-01-12 18:51:20 följande:
    ja la ju ut buggan på blocket inatt bara för att kolla lite men folk har ju ringt som tokar...så imorgon hämtar jag lilla swiften
    Vad skall du ha för vagn istället?
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-01-12 19:03:19 följande:
    Faktiskt la ut den för 7000 & trodde jag skulle få gå ner men dom tog den direkt folk har ringt som galningar.
    vad är det för skillnad på swift o vanlig? Jag har haft en uj men det var hela tre år sedan
  • SmillaMilla

God morgon i tråden.

Jag har i dag redan hunnit vara till staden o köpt en reima overall till Svea. Men är sååå osäker på om jag skall behålla den eller försöka leta efter en molo istället. Sonen har en reima som han nu använt i 3 år o jag är verkligen supernöjd med den.

Vad tycker ni? Kommer bild i bt strax.

• SmillaMilla
    snigelina skrev 2009-01-13 09:11:15 följande:
    Molo är snyggar, men rent funktionsmässigt röstar jag på Reima!
    ja men precis så tycker jag med. Men funktionen måste ju gå före snyggheten.
  • SmillaMilla

Tack gulliga ni!!!! Då behåller jag den o försöker att få ut molo overallerna ur huvudet.

En fråga till. Gick det bra med småfolks luvan till?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12