• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-02-14 20:31:46 följande:
    Nova76 skrev 2009-02-14 20:30:34 följande: *galning där* Orkade inte vänta på rean. Vad var det du beställde då?
    tack detsamma Kyss 

En Moonkids pyjamas och en Molo body + 2 Moonkids tröjor som ändå redan var på 50%.
    Vad beställde du då?
    ★ ♥ ♥ Hannes april -06 & Jonathan mars -08 ♥ ♥ ★
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2009-02-14 20:33:54 följande:
    Godkväll girls.Idag har vi haft en riktigt rolig dag ute, Liam åkte snowracer i 5 km, var helt imponerad av att han satt kvar så länge, men han satt där helnöjd och brummade Hum...surfade in lite snabbt hos EST o råkade beställa 2 st Molo t-shirts, det gick av bara farten Tror ni jag kommer tröttna på dalmatinerna? Har ju redan tröjan här hemma men har verkligen saknat Molo t-shirts.
    Åh det var ju lite mer lagom pris i det storlekarna, tog du 86?
  • Nova76

Hejsan!

Här hemma är det lugnt idag, har städat och tvättat och fixat lite, skönt!

Spanade lite på Snoozy och det såg ut att vara fina kläder, någon som testat?? www.snoozy.dk

• Nova76
    Helle skrev 2009-02-15 14:04:20 följande:
    Tror babyshop har fel för jag såg den i en dansk shop för DKK175.
    ja misstänker också det...
  • Nova76

Godkväll!

Läste att flera hade Molo sommarsuits på gång, härligt! Då kommer de kanske i butikerna nästa vecka

gambia90 skrev 2009-02-15 20:46:13 följande:
    Nu har jag shoppat oddmolly till mig för över 4000kr ;)jag måste komma ifrån barnshopping lite känner jag och satsta lite på mig själv istället. De har ju så det räcker och blir över ;)
    var shoppade du? Jag har också insett att barnen har så det räcker och blir över, så himla härligt att handla lite vårkläder till sig själv som jag gjort de sista veckorna
  • Nova76
    åh, det såg fint ut  Synd att det är så himla dyrt bara. Fast man har väl igen det sen på T om man skulle tröttna misstänker jag?
  • Nova76
    ääni skrev 2009-02-15 20:54:33 följande:
    Vilka kläder trivdes ni bäst med till era nyfödda? Tvådelat byxa+tröja, heldräkt med fot, heldräkt utan fot eller body? Eller något annat? Håller på och kollar vad jag ska inhandla tills barnet kommer. Vill köpa lite i taget.
    bodysuit eller body/byxa
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-02-15 21:15:54 följande:
    God kväll!Hemma igen efter middag hos päronen. Min moster och mina små kusiner är där några dagar så det var kul att ses en stund. Ny vecka imorgon igen. Denna helg gick himla fort.Ser att ni pratar kläder till sig själv. Jag skulle också behöva strukturera upp min garderob. Tycker att det mesta är svart därinne. Skulle vilja ha en plommonlila tunika. Hade en fin som passade bra med gravidmage men inte längre  så springer någon på en fin så säg gärna till. Sen skulle jag vilja shoppa massa fint. Nya skor, nya jeans, toppar mm. Vore kul att ha en personal shopper för en dag som kan se vilka slags kläder man böt ha för att framhäva en del saker samt dölja andra
    Hej

En plommonlila tunika borde inte vara så svårt att hitta. Det är mkt lila nu. Hojtar om jag ser någon fin

Jag rensade i min egen garderob idag. Det blev en stor svart säck med sånt som ska bort. Så skönt att få lite ordning och kunna se sina nya fina kläder ordentligt. Modet nu är ju hur fint som helst. Jag bara hittar en massa fint heeeela tiden!
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-02-15 21:21:59 följande:
    Nej, jag vet men sen ska modellen passa också. Hittade en sån fin lila klänning på ASOS men innan jag hade bestämt mig så tog rätt storlek slut. Den fina jag hade hittade jag på HM.Det är så skönt att rensa. Jag är ju som bekant lite av en pedant och sover bättre med en städad garderob   Därmot har jag inte fyllt upp den med så mkt nytt. Var hittar du dina fina fynd? Såg en fin denimtunika i en annons för Sisley. Måste hitta den IRL också nu bara....
    kikade in på asos, och hittade vidare till Onlys sida, hittade en massa jumpsuits Ska man kanske ha sig en liten jumpsuit? De såg verkligen sköna ut!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12