Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Pepper79 skrev 2009-03-10 15:07:09 följande:
    Åh synd . Jag som ville ha den röda med hipposar som du köpt. Den är ju sååå fin
    Tyvärr, tog den enda som var kvar och det bara för att Lawoman släppte den till mig
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-03-10 15:07:36 följande:
    Med vad?
    Ha ha fattade nu! Har redan hjälpt tror jag
  • Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-10 15:11:27 följande:
    Okej... men T som har 68 i deras body nu borde de väll ändå funka m 80 till våren!?
    Bus har 86/92 nu (är 90 lång) och jackan så pass stor att hon kan ha lurv under och uppvik på ärmen..undras om inte 80 blir för stort? Och det är vårjackan och inte svettisjacka vi pratar om väl? Bara så det inte blir jättefel
  • Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-10 15:16:41 följande:
    Ja, vi pratar vårjackan... tar nog 74a iaf då.... TACK!
    {#lang_emotions_smile}
  • Everlonn

Tror jag ska köra en chansning och slänga upp på T på 1 krona, jag menar hur illa kan det bli liksom...behöver ha in lite pengar nu efter all shopping

• Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-03-10 15:24:09 följande:
    hihi min teori också. Slängde upp en del i går o skall köra ett gäng i kväll också. en molo tröja lär väll knappast säljas för 1 kronor.
    Nä, precis! Tyvärr inte mycket molo att slänga ut...ett par små byxor bara Det som oroar mig mest är nog småfolkslurven..har haft den ute på vad jag ansåg vara bra pris men den var ingen intresserad av   Tänk om man bara skulle få 50:- för den tex..surt när de kostade 650 i inköp...

(ej annons, funderingar!)
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-03-10 15:28:36 följande:
    Ja just det, den fiiiina. Ja då förstår jag att du är lite orolig. Men jag tror att det kommer att gå bra på t nu i mars.
    Hoppas hoppas! Ska nog fota lite ikväll så jag får det gjort
  • Everlonn
    Nogula skrev 2009-03-10 15:26:09 följande:
    Köpte ju tre småfolk t-shirts av samma säljare på TIdag fick jag hem dom och då är det fläckar på två av dem Bara en pytteliten på den ena, men ganska stor på den andra. Trist för annars var tröjorna fina
    Det är så trist!! Håller själv på med en säljare som inte var riktigt så noga i annonsbeskrivningen som jag anser..*suck* man blir så trött på sånt
  • Everlonn
    Pepper79 skrev 2009-03-10 15:33:24 följande:
    Ringde till B&R och det blev en hel del. Klänningar, tröjor, bodys, bodysuits, rygga, skötäska, mössa. Vilken toppenservice . De är verkligen hur bra som helst på det stället...
    Favvisaffären
    Linnea och Kevin skrev 2009-03-10 15:34:43 följande:
    Skickar dom också om man ringer eller?
    Japp!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12