Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-03-10 15:41:01 följande:
    Å vad ni har hoppat tjejer   UNDERBART FINA INKÖP ALLIHOPA!!!Everlonn--- Hoppas du är nöjd med suitsen
    Jaaaa, de är så fina!! Tack tack tack
  • Everlonn
    Tejja skrev 2009-03-10 19:12:38 följande:
    Så, lite BT-kommentarer!FlowerPowerMama- Vilken fin shopping du gjort och vilken sötis i Småfolk (som förövrigt var jättefin!- har missat den) och NS-harem!Loveliva- Vilka underbara färgklickar som var på väg ut! Och herregud så söt hon var på bilden med Katvigklänningen!Rååsa Bubblan- Söööta Bubblan! Både ute och inne! Och vilken regnoverall!!! Är den inte liiite väl lite? Borde nog ut på T. Everlonn- Oj vad du fyndat! Den fina gröna ryggsäcken är sonen mäkta avundsjuk på!Emmsan: Säger samma sak här osså, vilka fynd! Jen80-  Jättefina klänningar till söta Ava! Har dy fyllt lila-kvoten nu? Isaco- Jättefin shopping- Och vad fin Isak blev i kläderna!Smillamilla: Waow vilken fin fleece Svea har, jag förstår att hon älskar den! Melizza- Förstår att Stella gillar skorna- de är ju grymt snygga! *Puffar lite*Det var ingen som hade något tips på en guldjacka i storlek extrasmall, ska passa dotra som är 150 lång. Hon ska var aAmy Diamond på fredag och har bestämt sig för att hon då måste ha en guldjacka...
    Det fanns en kvar i butik när jag gick{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Tejja skrev 2009-03-10 19:55:12 följande:
    Tack! Konstigt att jag inte fått upp denna auktion när jag sökte på guld och jacka! Jag var på Gina T idag, men det var en liiiten butik, ska in till stora inne ni stan imorgon och kika! Sedan blir det nog en tur till Myrornas oxå.
    Jag har sett massa guldplagg i en name it butik oxå, kanske du har nån sån i närheten?
  • Everlonn
    trunken81 skrev 2009-03-11 19:31:24 följande:
    Loveliva - är du här idag? Får jag komma in till dig? Everlonn - Tack för idag! Verkligen jättetrevligt! Gosungar vi har. Ska fota Aleya i lurven imon, tänkte göra det men GLÖMDE! *seeeenil*Alla andra - Hur är läget?
    Jaaa, det var jättetrevligt!! Lite lugnt och skönt när barnen leker oxå Så tack själv för trevligt sällskap{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    Duntoffla skrev 2009-03-11 20:04:00 följande:
    Vad härligt! Som julafton Någon som vet hur IdaT´s gummistövlar är i modell och storlek?
    IdaTs stövlar är breda och rätt stora i storlek, dessutom i dubbelstorlekar vilket gör dom lite krångliga att få rätsida på
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-11 20:15:05 följande:
    akuuut ni som har använt mindre storlekar i molos byxor till shorts vad tror ni melker behöver för stl????
    Alltså, melker är lite rund Skulle nog ta 74 till hans mage Det är vad som satt bäst på felicia..Bus kan ha både 62 och 68 *spinkisen*
  • Everlonn
    Duntoffla skrev 2009-03-11 20:21:12 följande:
    Låter som perfekta stövlar till min lilla klumpfot. molos är för smala. Hmm...dubbelstorlekar alltså? Vet du ngn sida som har såna kvar?
    Ja, då bör de passa fint..jag kan fota skillnaderna imorgon om du vill? Ska natta Bus och risken är stor att jag slocknar oxå *trött idag*

B&R hade större storlekar kvar..men annars vet jag inte, tyvärr
  • Everlonn

Godmorgen förresten

Gissa vem som bajsade ner sin nya fina splashsuit???{#lang_emotions_yell} Sååå typiskt! Hon har inte bajsat ner sig på evigheter ju!
    Så nu ligger suiten i diskmedelsbad

Fyndade lite till på 70% igår Ida T klänning och tröja i stl.104, men hon växer ju! Och ett par velourshorts.

Gillar rea{#lang_emotions_dreamer}

Min syster köpte fina linnen av Trunken som jag hämtade oxå kombinerat med lekdate Aleya var kolugn och så snäll och lydig!! Min Bus inte värst

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12