Kan kanske gå att hitta men fanns inte hos återförsäljaren i alla fall. De försökta leta upp en där *snälla typer* Efter det att jag surat klart funderade jag på om anoraken kanske kunde vara nåt....jag är inne lite på att mixa märken. Tycker det är cool just nu. De två jackorna jag velaar mellan är www.luckylittleme.se/product.asp?product=1908...www.luckylittleme.se/product.asp?product=1901... Redanm inköpt: lila/vit randig mössa Katvig Lila lurv Molo (har dock inte fått bekräftelsemail än tyvärr Hemma finns röda och bruna skalbyxor, grön/turkos appleregnbyxa från katvig Rosa eccokängor Att köpa till: Katvigs appelstövlar.... *pust*
Halloj en snabbis! Slängde in en bild i BT på senaste inköpen.. gillar katvigs nya Tycker dock att det är synd att de är så dyra med tanke på att de blir ganska noppiga o att man inte får några jättesummor på T för dom sen.. men men, nu blev jag kär så då får det bli som det blir Vann denna, hade denna till Emma när hon var liten, NOSTALGI! www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8566... Eller ja inte den, hängsleklänningen men i dom färgerna Dyr blev den, men men..