Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-01-25 20:21:30 följande:
    har lagt in bilder på melker i sin mössa visst liiite stor/fladdrig vid öronen o liite lång i nacken skulle jag tagit en stl mindre??? vill dock inte att den ska bli mindre fram i ansiktet ;)

Jag tyckte den såg ut att passa fint Jag vill också ha regnbågen nu! o så letar jag efter den röda med vita prickar och lila kanter, någon som sett den i 6-12mån någonstans???

Duntoffla - Tack jag älskar kappor Hon har sisådär 10 stycken ju

• Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-25 20:27:15 följande:
    Jag tyckte den såg ut att passa fint Jag vill också ha regnbågen nu! o så letar jag efter den röda med vita prickar och lila kanter, någon som sett den i 6-12mån någonstans??? Duntoffla - Tack jag älskar kappor Hon har sisådär 10 stycken ju
    Var tvungen att tänka efter hur många kappor hon har ju

Kaninkappa MOLO
    Blå Ullkappa MOLO
    Röd Ullkappa MOLO
    Rosa Ullkappa
    Svart/vit randig ullkappa med rosa vantfickor MOLO
    Röd ullkappa med lila flodhästfickor Ida.T
    Svart ullkappa Ellos
    Röd tunn kappa Zara
    Rosa jeanskappa med stjärnor MOLO

Tror det var alla
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2009-01-25 22:14:15 följande:
    Måste få fråga proffsen, är småfolk små i strl?Suit vs tröja?suit (m apor) i 92 är ju liten, vågar man gå upp i 98-104 i tröjor?? Känns ju superstort, fast det kanske är suiten som är liten??
    Tycker inte småfolks suits är små...har 92 min 92cm långa tös. Hon har dock både 86/92 och 98/104 i tröjorna, båda passar fast 98/104 är liiite stora då.
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2009-01-25 22:24:55 följande:
    hmm, måste fått ett måndags ex då. Kort i både armar och ben och inte speciellt mycket över igrenen och jag som köpte den för att växa i men det kanske är en reaktion över växtmånen i molos
    Maias småfolk sitter lösare än Molos men beror ju på vilken molo förstås...regnbågen är gigantisk!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-01-25 22:33:11 följande:
    på min grabb passar inte 92 i småfolk längre... han kan fortfarande ha 86 i molo
    Då är det väl för Maia är så långsmal Hon har ju småfolks sommarsuit i 86 som fortfarande är stor, elefantsuiten i 92 sitter lagom, lite stor och kattsuiten i 98 drunknar hon i Molos kosuit börjar bli för liten
  • Zvartaliljan

"godmorgon"

Någon som har lust att maila katvigbilderna till mig också? (läste något här bak om någon som fått bilder?) [email protected] Vill se!!! När ska den komma??? O när kommer Ej sikke lej? Såg en hel del fint där

• Zvartaliljan

Är det dags att lägga ut vårjackor nu alltså? Har ju några stycken Tror ni MAT, Katvig och IdaT-jackor går bra?? Har en gangstar skinnjacka också men den tvekar jag på om jag vill sälja...tror ni man får något för den?? Kostade ju liksom 600pix så man vill ju inte skänka bort den Gangstar verkar inte gå så bra på T...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12