Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-04-07 20:38:18 följande:
    Hej hej Nu skall vi se. Jag har köpt katvig velour jacka lila/vit med mössa till jessie Katvig klänning lila/vit i velour och den grön/grön i velour klänningen också till båda midi apple lila tights till Nikki Småfolk svettis jacka turkos till båda Småfolk klänning till båda med hästar Småfolk slohattar i grönt till båda Kikkid klänning grön med skärp till Jessie och den vita med gröna blommor i spets eller vad det nu är till Nikki Molo aqua tunika som Maia har och långärmad tröja till Nikki Kortärmad body dinosarna och aqua Heldress dinosarna och byxorna Kjol pärlplattor till Nikki och skorna pärlplatte tunikan med knapp till Nikki lila lurvfleese till jessie och den mer blåa med röd kant till Nikki NS röd mössa 2 lila mössa 2 harembyxor 2 kjol Tror det var allt hi hi hi
    Har du köpt allt detta ikväll???? Gjorde en liten uträkning och fick det till sisådär 12000 spänn!!! Jag är inte längre galnast i tråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 21:13:59 följande:
    Tror jag inte Var det inte du som handlade för 17 000 på en månad? Det tror min man iaf
    jajaja jag har ju redan nästan allt här hemma till Maia som nikki raddade upp förstås Men när man liksom handlar allt på en gång sådär så låter det otroligt dyrt ju
    och jag har faktiskt hållt mig rätt lugn den senaste månaden...fast jag var galen i Februari
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 21:22:21 följande:
    Se där Man ska aldrig lägga ihop alla summor för då kan man få svårt att andas..Stoffe höll på att få hjärtattack när han insåg vad en Småfolkströja kostar och snart därpå insåg hur många som huserar här Men alla kläder som Max har är ju köpta på rea
    Ja precis detsamma här {#lang_emotions_innocent} Tänk bara om F fick veta styckpriset på Molos och Kik*Kids klänningar och började räkna, huj {#lang_emotions_sealed}
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-04-07 21:28:28 följande:
    köp dom då tva av dom finns på annorlundasmå
    Har varit där inne flera gånger o lagt en massa saker i varukorgen men till slut klickat ner för jag SKA INTE!!
  • Zvartaliljan

Åhh vad jag är sugen på en lurv till...den turkosa med lila klor, sååå fin ju! Maia har ju bara en mololurv (men en jäkla massa andra jackor förstås ) så visst bara MÅSTE hon ha en till {#lang_emotions_dreamer}

• Zvartaliljan
    ÖNadja skrev 2009-04-08 12:36:31 följande:
    Butte: vilken storlek har du på gröna kik kid dressen? tror du elvis kan ha stl 86? han är 84 lång..
    Inte Butte men svarar ändå
    Menar du frottén, nya eller gamla?? Jag har gamla i 92 till Maia som är 93cm lång och då sitter den precis i grenen nu. De nya i 92 var alldeles för korta.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-04-08 12:42:50 följande:
    håller med! den gamla är myyycket längre. den passar tom isabel..
    Ja det är synd att de ändrade modellen Och förbannat synd att de inte görs större än 92! De skulle inte kortat ner benen som de gjorde, de skulle behållt mudden i benen och bara gjort grenen lite längre så hade modellen varit perfekt! Drömmen vore en orange i den gamla modellen strl.98, åhhhhh *dregel*
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-04-08 12:50:54 följande:
    jaaaa en orange eller turkos eller lila
    Åhhh ja eller guuuul!! *drömmer*
    Har en gul och orange velourklänning på väg hem från mysungar Och gula velourbyxor. Kommer passa sååå mycket i Maias garderob! Undrans om hon kan sy byxdressar också...eller hmm...ska fråga smågryn tror jag men så är hon inte online just nu *typiskt*
  • Zvartaliljan
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 13:36:25 följande:
    Åh tack alltså det blev ju vår av misstag. jag gjorde en beställning sen blev jag rädd att den ej skulle passa o annulerade den o betalade ej. idag kom den . så jag betalade den iallafall och mailade dom en bekräftelese/skärmdump att jag betalat den och tackade. den passar ju och är fin
    Jättefin

Jag letar dagisjacka till Maia som kan passa hennes rosa midiapple regnbyxor (de från vår 08). Någon som har tips???
    Älskade lilla Maia 060528 och syskonbakning på g
  • Zvartaliljan
    Nogula skrev 2009-04-08 13:41:20 följande:
    Fix skaljacka kanske?
    Smultronhjärta skrev 2009-04-08 13:40:37 följande:
    Jag har ju dålig koll på rosa och rosa men pops rosa skaljackor eller Fix rosa skaljacka.. Ja jag anser då att skaljackan är en genialisk uppfinning men så har jag en unge som rullar mer på marken än vad han går på den
    Hur ser fix ut? Finns på Lindex eller??
  • Zvartaliljan
    Nogula skrev 2009-04-08 13:57:02 följande:
    Japp på Lindex, ser ut såhär
    Smultronhjärta skrev 2009-04-08 13:55:35 följande:
    Japp- på Lindex Kom på att även Stadium har börjat med skalkläder från stl 86
    Tack men nu hittade jag ett helt regnset på ellos för bara 99 spänn!! och fodrat för 129 så kör nog på båda så har hon två hela dagisset Svinbilligt ju så slipper man tänka på att de blir alldeles söndriga o skitiga där!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12