• Nika

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Postis kom med paket från Eleraff.. Vad snabba de är!
    Åh vad fin den röda Kik Kid klänningen var!
    Och den blir nog jättebra storleksmässigt också...
    Nu vill jag ju ha en grön också

• Nika
    tinkerbell74 skrev 2009-01-22 12:59:24 följande:
    Nika skrev 2009-01-22 12:56:51 följande: Ja köööp, den gröna är nästan ännu finare än den röda! Och då älskar jag ändå rött!

man kan alltid göra av med mer pengar
  • Nika
    snigelina skrev 2009-01-22 13:21:48 följande:
    Hejhej! Kikar in lite... Är så trött, så trött igen. Häromdagen sov jag så jag missade dagis- och fritidshämtning tom  Vill bara bli piggare och inte gå runt och vara trött hela tiden...Är inte ens shoppingsugen...
    då måste man vara väldigt trött om man inte ens orkar shoppa

Hoppas att det släpper snart!
  • Nika
    melizza skrev 2009-01-22 17:02:37 följande:
    skulle vilja ha rååååsa och röd men hittar inte den nånstans i rätt strl eller på rea Den gröna var superfin till pärlplatte leggingsen.....det ska skruttis ha på sig imorgon tror jag
    villken stl letar du efter?
  • Nika
    maugu skrev 2009-01-28 18:45:37 följande:
    den personens auktioner finns det en del spöken hos-dvs BUDA inte..Kan inte säga mera just nu men UNDVIK!!!!
    håller med maugu!.. unvik denna persons auktioner! Vill ni veta mera så inboxa mig i så fall...
  • Nika

var innen på Batinki idag och hämtade lite saker som jag har kagt undan..
    Det blev dalmatiner linne, rosa prickar tunika och röd vita tajts
     Hade även lagt undan en dalmatinertinnika med kort ärm.. trodde jag.. men det var ju långärmade tröjan med gula ärmar så jag skippade den...
    Så om ngn vill ha i 122 så har Batinki!
    Och även tunnika med knapp i både 122 och 128.

Men nu måste jag fråga! Vad ska man ha för tajts till den rosa tunikan med vita prickar och grön kant????!!..hiittar inget hemma...

• Nika

Jag kanske ska förtydlliga att inget är bevisat!..ang ni vet vad som ni har inboxat mig om ... men hur stor är chansen att det inte är s¨som vi misstänker?!

• Nika
    tinkerbell74 skrev 2009-01-28 20:00:09 följande:
    Kollade just Kik*kid nyheter på EST... hoppashoppas att volangklänningne kommer tillbaks och i den underbara lila färgen!
    håller med! köpte ju den röda till E..och BUtte du hade rätt! jag skkulle ju ha köpt den gröna med!

Men nu vill jag ju ha en röd katvig också... den turkosa sitter ju såå fint på!
  • Nika

upptäckte just katvig strumbyxorna utan fot! Har missat dessa innan!.. är de små?.. tänkte ta 116/122 till E

• Nika
    JuliaochNelly skrev 2009-01-28 20:33:28 följande:
    små jag hade ett par 122 till nellly som annars har 104
    tack! då ska jag gå upp minst en stl!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12