Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-02-20 20:12:47 följande:
    mmm.. E och B:s pappa..
    SÅÅÅÅÅ tråkigt att höra, trodde han hade gett upp nu
    Förstår att du känner dig lite nere och ledsen. Men du har alltid oss det vet du
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-20 20:14:28 följande:
    ja såååååå himla tråkigt!! jag som spart danska pengar till o me   men har jag tur så finner vi en lösning som kostar bra mycket mindre, å då jädrans blir det salg!!
    håller tummarna för dig
  • nikki2006

skall natta min lille sjukling också
    God natt mina vänner

• nikki2006

ja g är uppe men inte vaken. Nikki har vaknat hela natten varje timme och varit ledsen hög feber och mår illa Sen när hon äntligen somnade så vaknade Jessie så här sitter man med sin redbull . Jag har avslut på mina auktioner imorgon och jag tycker nog det går riktigt bra med tanke på alla er som skall slänga ut lite

• nikki2006
    Martha skrev 2009-02-21 07:09:14 följande:
    Och jag är oxå vaken... Är ju meningen att jag ska vara på väg mot sthlm  strax men lilla dottern har krupp. J-a skit!! Det har suttit i sen den här tiden i går morse å går inte över. Vi var in i går kväll med henne men läkaren vi träffade var en sån där.. "man ska inte ge för mycket medicin i onödan" doktor så vi fick inget kortison den här gången.  Vilket hon nog hade behövt för nu är stackarn sååå trött.. somnar ståendes väsandes.. 
    men åhhhhhhhh krya på er och åk in igen om det inte blir bättre
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-02-21 08:08:32 följande:
    Krya på sig till alla små och stora sjuklingar Skönt att höra om Tradera Jag har avslut om ett par dagar och jag vet inte vad jag ska säga ännu.. men so far so good...Spelar inte så stor roll egentligen eftersom jag har insett att mina två stora Ikeakassar med till hälften nya kläder måste ut!  Jag får ångest bara jag tänker på det men mitt nya mantra är *tänk salg, tänk salg*
    sluta frestas, jag kan bara tänka allt fint du har att sälja Kan du inte inboxa mig ditt nick på T så kan jag ju hålla lite koll och lägga dig i favoriter???
  • nikki2006
    Martha skrev 2009-02-21 08:14:06 följande:
    Sambon har gjort det nu.. hoppas på mer hjälp den här gången.
    Vissa läkare är bara pucko, tror ibland att de tror att man överdriver eller hittar på. Precis som att detär sååååå himla kul att åka till sjukhus och sitta i ett väntrum i 5 timmar
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-02-21 08:14:55 följande:
    Någon som vet vad ett par Ida t regnbyxor kostar nya? Sitter med Powern och klurar på köp-nu priser..
    är det inte 279 eller nåt sånt
  • nikki2006
    nikki2006 skrev 2009-02-21 08:39:11 följande:
    är det inte 279 eller nåt sånt
    eller 299
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-02-21 08:42:10 följande:
    Tack! Jag har ingen aning vilket och ännu svårare att sätta köp-nu.. Får kika lite på avslutade auktioner tror jag, kottarna brukar iofs vara poppis
    ja och du kan nog ha hyfsat högt pris för Thea med grodan satte typ 199 kr och de gick på 5 minuter så jag hade nog satt lite högre än det. Just kottarna är poppis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12