Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-02-21 19:09:12 följande:
    Jag ska se honom i Kristianstad ÄSLKAR också honom!!!!! Hans röst är helt underbar Har sett honom live ett antal gånger... Hela turneplanen finns på hans hemsida
    Vilken hemsida, samma som hans namn eller, är så dum på dataGeneradJa hans röst är underbart speciell, framkallar massor av kul festa minne med från min ungdom hi hi
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-02-21 20:14:56 följande:
    Här: www.thastrom.se/nyheter.html jag har tyvärr aldrig sett Ebba Grön men ville följa med mamma och pappa och se dom som barn Har inte alla hans plattor, saknar många från Imperiet men alla Ebbas och de flesta soloalbum har jag också
    Skulle gärna se honom(igen hi hi). Vad kostade biljetten och jag fattar ju noll av den hemsida, hur bokar man biljett???
  • nikki2006
    Smileycat skrev 2009-02-22 04:10:07 följande:
    NÅGON som kan hjälpa till vid en trensales affär?? Har hittat något jag verkligen vill ha o hinner nog inte skaffa konto, det är typ one in a lifetime lixom!!Plz?? Flörtar
    vet inte om du fått hjälp men duntofflan kan sånt och loppan och liljan tror jag.
  • nikki2006
    GRATTIS SÖTASTE MILO PÅ DIN FÖDELSEDAG FRÅN FAM JOHNSSON
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-02-22 08:37:28 följande:
    odmorgon! Jag sitter här o väntar på nyheter från posten hur mycket som förstörts *suck* är verkligen trött på sega tradera nu! Trodde det skulle gå snabbare en lördagkväll men icke, det tog hela natten igen innan mina auktioner syntes *suck*
    det är såååå drygt för man mister ju en halv dag med bud
    mina går ut ikväll, skall bli så spännandeRäcka ut tunganPenga mun
  • nikki2006
    maugu skrev 2009-02-22 08:47:10 följande:
    Ja priset är jag nöjd med..har spanat på dessa på TS men så dök den upp..först får sonen använda sedan dotra
    Ja det är det som är bra med syskon, men vill man matcha så blir det dubbelt så dyrt istället har jag märktFundersam
  • nikki2006
    maugu skrev 2009-02-22 08:48:34 följande:
    Kikade på  dina-ser ju bra ut..kaninerna verkar inte sjunka i värde..känns bra då jag har dem i många storlekar
    ja de går bra, lite besviken på lammen bara men det kankse händer nåt på slutet
  • nikki2006
    jompa skrev 2009-02-22 09:02:50 följande:
    Vad underbart Brukar ni önska er kläder till era barn? Jag gör det ibland om det är nåt speciellt men annars vill jag nog köpa det själv.
    Jag önska aldrig kläder om jag inte får pengar av den personen att köpa det själv.
    Tyvärr köper folk ändå, tur att de inte vet vad man heter på TGenerad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12