Jag ska se honom i Kristianstad ÄSLKAR också honom!!!!! Hans röst är helt underbar Har sett honom live ett antal gånger... Hela turneplanen finns på hans hemsida
Vilken hemsida, samma som hans namn eller, är så dum på dataJa hans röst är underbart speciell, framkallar massor av kul festa minne med från min ungdom hi hi
Här: www.thastrom.se/nyheter.html jag har tyvärr aldrig sett Ebba Grön men ville följa med mamma och pappa och se dom som barn Har inte alla hans plattor, saknar många från Imperiet men alla Ebbas och de flesta soloalbum har jag också
Skulle gärna se honom(igen hi hi). Vad kostade biljetten och jag fattar ju noll av den hemsida, hur bokar man biljett???
NÅGON som kan hjälpa till vid en trensales affär?? Har hittat något jag verkligen vill ha o hinner nog inte skaffa konto, det är typ one in a lifetime lixom!!Plz?? Flörtar
vet inte om du fått hjälp men duntofflan kan sånt och loppan och liljan tror jag.
odmorgon! Jag sitter här o väntar på nyheter från posten hur mycket som förstörts *suck* är verkligen trött på sega tradera nu! Trodde det skulle gå snabbare en lördagkväll men icke, det tog hela natten igen innan mina auktioner syntes *suck*
det är såååå drygt för man mister ju en halv dag med bud
mina går ut ikväll, skall bli så spännande