• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Everlonn skrev 2009-04-03 09:57:00 följande:
    Ha ha ha bara lila han inte gillar alltså..för rosa är ju sååå grabbigt Kul karl du har
    ja eller hur?? lila liksom
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-04-03 11:27:37 följande:
    Ja Postis har varit här den snålisen..inget svar där så jag har ringt varbergs sjukhus,östra sjukhuset och så medicinarberget i Gbg bara för att få veta att provet inte är klart ännu Att det ska ta sådan tid!! Nu måste jag stå ut minst 4 dagar till med min dryga hälft som påstår att han vet
    åhh va tråååkigt :)
  • Emmsan

goooddaaaag maken har åkt till las vegas jag städar o det är 19 grader varmt ute kan det bli bättre???

• Emmsan
    Everlonn skrev 2009-04-04 20:59:39 följande:
    Emmsan! Om inte katvig velourbyxorna du knep på T passar så har jag en spekulant till dom Vilka fynd!! Jisses, ringde genast kompisen som knep dom här: www.tradera.com/KATVIG-broilersuit-velour-str... www.tradera.com/SMA-FOLK-body-strl-74-fint-sk... www.tradera.com/HUGIN-MUGIN-body-strl-80-RETR... Synd att hon missade de brun/vit randiga  Och synd att inget var i stl 92   (inte mina auktioner)
    jaaa det va gaalet billigt kunde inte låt bli o behöver dem egentligen inte men för det priset kunde jag ju inte låta ngn annan ta dem ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-04-04 21:06:54 följande:
    ärinte grönt och orange grabbigt nä dessa var de färger som fanns
    åhh va fina :) pris?? ja vill se dem påååååååå
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-04-04 21:35:35 följande:
    hehe det kommer imorgon  modellerna är INTE samarbetsvilliga de kollar på snövit . pris ynka 79kr
    jesus va billigt
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-04-04 21:45:29 följande:
    haha ja speciellt när jag hade 25%rabatt på ett helt köp också då kostade dom ju bara typ 60kr bilder är på g tvingade (läs mutade ) den ena modellen
    hahah du är fööör snäll hmm vill oxå ha 25% var hittar jag den???
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-04-04 21:47:24 följande:
    registrera dig för nyhetsmail på hemsidan
    hmm men det har jag jöööö redan
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2009-04-05 07:54:26 följande:
    God morgon! Antar att de flesta sover än. Här vaknade vi av en kvittrande Noel
    nix ite vi ,mannen är i las vegas o spelar poker så jag får snällt gå upp med melker kl 5 på mornarna nu{#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12