• pcalma

Personnummer med fyra sista 6666

Är bara nyfiken o undrar om det finns fler som har barn som har fått personnr 6666 som de sista fyra siffrorna???

Mamma till Orkidé-barn
  • Svar på tråden Personnummer med fyra sista 6666
  • Leather Cravat

Hm..två levande människor kan väl inte ha samma personnummer/fyra sista siffrorna?

• memlan83

Nä men de sista siffrorna är väl just personliga, eller?

♥ William ♥ 6/5-06 & ♥ Elliot 13/10-07 ♥
  • j 3 n N y

Jodå. Jag har samma som min syster OCH min farmor. Helt sjukt iofs för det är ju bara slumpen, men så är det...

Min dotter som föddes i september fick 1000 som fyra sista, inte för att det svarar på TS fråga men ändå!

• Peztis

Samma sista fyra måste väl fler än en person i Sverige ha!
    Annars skulle det bara kunna finnas 10000 svenska medborgare.
    Och vi är väl ca 9 milj?

• Leather Cravat

sjögurka 79 skrev 2009-01-09 22:12:50 följande:

Jodå. Jag har samma som min syster OCH min farmor. Helt sjukt iofs för det är ju bara slumpen, men så är det...Min dotter som föddes i september fick 1000 som fyra sista, inte för att det svarar på TS fråga men ändå!
    Ah, skumt. :P
  • HjärtatAlicia

Dom sista 4 kan man ju ha samma av, annars hade det inte funnits många personnummer! Har inte koll på hur, men dom sista siffrorna talar om om man är man eller kvinna..

• Rosafjanten

fräna siffror :)

Vet 2 syskon som har samma 4 sista siffror.. men inte 6666 :)

• pcalma

Jo det är klart att man kan ha samma 4 sista siffror!! Tänk hur många miljorner som bor i sverige o hur många kombiantioner 4 siffror kan bidra till!

Mamma till Orkidé-barn
  • Leather Cravat

Peztis skrev 2009-01-09 22:13:32 följande:

Samma sista fyra måste väl fler än en person i Sverige ha!Annars skulle det bara kunna finnas 10000 svenska medborgare. Och vi är väl ca 9 milj?
    Finns ju många olika kombinationer, så det blir ju fler.
Svar på tråden Personnummer med fyra sista 6666