• Anonym (besviken)

jag hann inte med..

Jag har haft en affär med en man ett bra tag nu. Jag är mitt i en separation och han är gift. Allt har varit jättebra. Allt har känts perfekt. Att han är mannen för mig. Älskar å kramas å pussas med han. Hånglar typ hela tiden vi ses.. Å nu har vi tillslut haft sex. Sov borta med jobbet.. Allt var jättemysigt å bra. Han fingrar mig hur länge som helst. När jag rör honom så märker jag att han liksom drar sig undan lite och med det menar på att jag borde sluta.. Han håller på jättelänge med fingrarna där nere på mig. Jag tröttnar liksom när det inte händer något mer.. försöker liksom nästan dra honom till mig... tillslut kommer han in i mig... å så var det klart! Han kom på en gång! Jag hann aldrig vara med. Besviken..

La oss och myste och slumrade... inte så mycket sömn den natten.. mest kelande... blev en gång till på natten... samma sak då... han kom bara in i mig... nägra få stötar... som inte var så bra de heller... sedan var allt klart... igen...

Vad ska jag göra. Vi har ju känslor för varandra.. Hade ju stora förväntningar på det... å så var det såhär... jag vill ha ett bra sexliv. Inget sådant. Stackars hans fru om det alltid är så..

• Svar på tråden jag hann inte med..
  • Anonym (1)

Stackars karl, han är så tänd på dig att det går för fort för honom.

• Lyccta

trist, jag tror jag skulle dumpa - hemsk som man är.
    Men va fan sexlivet måste ju fungera!
    Fast kanske skulle ni prata om det först, kanske är han så j*vla tänd på dig så det lixom inte går att kontrollera?

• Anonym (?)

Stackars hans fru för att han är en dålig älskare eller för att han är otrogen?

• Anonym (besviken)

Har ni något förslag på vad jag ska göra...?

Är det alltid så för honom eller bara just de gångerna tror ni?

Vet inte vad jag ska säga heller. Han sa inget och jag sa inget heller... visste inte vad jag skulle säga..

eller första gången... när han knappt hann få in den innan jag kände att han kom... så sa han strax innan eller nästan samtidigt som han drog ut den första gången efter att han fick in den att det blir inge bra det här... å så kom han typ...

• Anonym (besviken)

Både och iof..

Anonym (?) skrev 2009-01-09 23:04:51 följande:

Stackars hans fru för att han är en dålig älskare eller för att han är otrogen?
  • Anonym

det har inte med att vara bra eller dålig älskare.

Ibland så har jag upplevt när jag dragit med mig hem en tjej som jag egentligen inte är så tänd på utan man är bara sugen på sexet. DÅ har det blivit så. Man hinner bara få dit den, stöta ett par gånger, sen kommer man.

Men däremot när jag hade sällskap ett tag så hände det inte en enda gång.

SÅ jag tror att om man inte är helt 100% trygg i situationen så kan kroppen spela såna spratt.

Så det kan ju vara så att otroheten stör honom helt omedvetet. För sen om han har sex med sin fru så kanske det är tvärtom och han får jobbar för att få orgasm.

• Anonym (besviken)

Ja jag har funderat på det jag å om det är det som gör att det liksom blir fel. Men vad ska jag göra åt det? eller vad ska jag säga? ska jag säga något? ska vi prova igen? jag vet inte alls.. har chansen igen på tisdag..
    Vi funkar ju jättebra på alla andra områden. och då är det avslappnat och härligt...

• Anonym

Anonym (besviken) skrev 2009-01-09 23:23:14 följande:

Ja jag har funderat på det jag å om det är det som gör att det liksom blir fel. Men vad ska jag göra åt det? eller vad ska jag säga? ska jag säga något? ska vi prova igen? jag vet inte alls.. har chansen igen på tisdag.. Vi funkar ju jättebra på alla andra områden. och då är det avslappnat och härligt...
    Ja, du kan ju prova igen och igen och igen. Då märker du ju om det blir bättre eller om det är samma.
  • AnnelieTyresö

hövvaligen,,, behöver inte bli så mkt bättre tyvärr, skippa hnm!

• Anonym (besviken)

Någon som varit med om liknande? där det kanske blivit bra?
    eller finns det något jag kan göra?

Svar på tråden jag hann inte med..