jag hann inte med..
Jag har haft en affär med en man ett bra tag nu. Jag är mitt i en separation och han är gift. Allt har varit jättebra. Allt har känts perfekt. Att han är mannen för mig. Älskar å kramas å pussas med han. Hånglar typ hela tiden vi ses.. Å nu har vi tillslut haft sex. Sov borta med jobbet.. Allt var jättemysigt å bra. Han fingrar mig hur länge som helst. När jag rör honom så märker jag att han liksom drar sig undan lite och med det menar på att jag borde sluta.. Han håller på jättelänge med fingrarna där nere på mig. Jag tröttnar liksom när det inte händer något mer.. försöker liksom nästan dra honom till mig... tillslut kommer han in i mig... å så var det klart! Han kom på en gång! Jag hann aldrig vara med. Besviken..
La oss och myste och slumrade... inte så mycket sömn den natten.. mest kelande... blev en gång till på natten... samma sak då... han kom bara in i mig... nägra få stötar... som inte var så bra de heller... sedan var allt klart... igen...
Vad ska jag göra. Vi har ju känslor för varandra.. Hade ju stora förväntningar på det... å så var det såhär... jag vill ha ett bra sexliv. Inget sådant. Stackars hans fru om det alltid är så..