• Anonym (besviken)

jag hann inte med..

Jag har haft en affär med en man ett bra tag nu. Jag är mitt i en separation och han är gift. Allt har varit jättebra. Allt har känts perfekt. Att han är mannen för mig. Älskar å kramas å pussas med han. Hånglar typ hela tiden vi ses.. Å nu har vi tillslut haft sex. Sov borta med jobbet.. Allt var jättemysigt å bra. Han fingrar mig hur länge som helst. När jag rör honom så märker jag att han liksom drar sig undan lite och med det menar på att jag borde sluta.. Han håller på jättelänge med fingrarna där nere på mig. Jag tröttnar liksom när det inte händer något mer.. försöker liksom nästan dra honom till mig... tillslut kommer han in i mig... å så var det klart! Han kom på en gång! Jag hann aldrig vara med. Besviken..

La oss och myste och slumrade... inte så mycket sömn den natten.. mest kelande... blev en gång till på natten... samma sak då... han kom bara in i mig... nägra få stötar... som inte var så bra de heller... sedan var allt klart... igen...

Vad ska jag göra. Vi har ju känslor för varandra.. Hade ju stora förväntningar på det... å så var det såhär... jag vill ha ett bra sexliv. Inget sådant. Stackars hans fru om det alltid är så..

• Svar på tråden jag hann inte med..
  • Carl Den kloke

Finns väl både krämer, sprayer och gud vet allt som bedövar ollonet så att det inte blir lika känsligt. Då kanske han fixar någon minut till.

• Anonym (besviken)

det var väl inte riktigt så jag tänkte... någon som har annat förslag?

• Carl Den kloke

Inte ha lika långt förspel är väl ett annat alternativ. Ha kondom, om ni inte ha det?

Be honom "öva" lite själv. Finns väl över 10 miljoner "kom inte så fort" Guider.

• Anonym (besviken)

Å hur pratar man om det då? VAd ska man säga?

• Anonym

Första gången med en ny snubbe som dessutom har världens ågren för att han är otrogen. Det ska inte vara bättre än så. Det blir bättre för var gång.

• Anonym (snabben)

är det min man eller han kommer på 4 röda

• Anonym (1)

Anonym (snabben) skrev 2009-01-10 15:06:54 följande:

är det min man eller han kommer på 4 röda
    Va? Vad menar du?
  • Anonym (snabben)

he he var ett litet skämt min man kommer snabbt alltid så jag undrade om det handlade om honom

• Anonym

Anonym skrev 2009-01-09 23:09:53 följande:

det har inte med att vara bra eller dålig älskare.Ibland så har jag upplevt när jag dragit med mig hem en tjej som jag egentligen inte är så tänd på utan man är bara sugen på sexet. DÅ har det blivit så. Man hinner bara få dit den, stöta ett par gånger, sen kommer man.Men däremot när jag hade sällskap ett tag så hände det inte en enda gång.
    Öh, är det bara jag som tänker att den här snubben är ute efter sex och inte mer? Jag menar en otrogen gift man, vad kan man vänta sig?

Och ni som skriver att TS ska prova igen, är ni inte riktiga i huvudet? Hitta någon annan istället som är något att satsa på, inte ett otroget as som bara vill ligga.
  • Anonym (been there)

Precis så var sexet med min pojkvän första gångerna också.
    Han skämdes som en hund då det gick för snabbt för honom. Jag sa lugnt till honom att vi bara måste öva mera...
    Hoppades att jag hade rätt.
    Och, visst, allt blev bättre och bättre.
    Nu har vi supersex!

Så, ge stackarn en chans till eller två.

Han är nog helt enkelt så tänd på dej så han vill att allt ska vara perfekt och det är då pressen kommer med i bilden.

• Anonym (?)
    Anonym (been there) skrev 2009-01-10 22:24:06 följande:
    Precis så var sexet med min pojkvän första gångerna också. Han skämdes som en hund då det gick för snabbt för honom. Jag sa lugnt till honom att vi bara måste öva mera... Hoppades att jag hade rätt. Och, visst, allt blev bättre och bättre. Nu har vi supersex! Så, ge stackarn en chans till eller två. Han är nog helt enkelt så tänd på dej så han vill att allt ska vara perfekt och det är då pressen kommer med i bilden.
    Ja, stackars otrogna lilla karlslok som inte kan prestera med älskarinnan
  • Anonym (been there)

...ojdå.

Missade den pikanta detaljen att han var gift!

Nåväl...
    Rent sexmässigt håller jag fast i min åsikt!!

(Men gifta män bör man ju hålla sej bort från..)

• Anonym (?)
    Anonym (been there) skrev 2009-01-10 22:26:52 följande:
    ...ojdå. Missade den pikanta detaljen att han var gift! Nåväl... Rent sexmässigt håller jag fast i min åsikt!! (Men gifta män bör man ju hålla sej bort från..)
  • Anonym (tre juck)

Jag träffa en kille, båda va upptagna då men blev kära i varandra, jag blev singel men inte han. Iallfall vi hade sex 4 mån efter vi träffas första gången, o jag va så säker på att detta kommer va det bästa seet någonsin. Men vad fel jag hade, vi fick till det när jag fått min lgh o bara det att han stoppa in den, tre juck o sen klar, jag kände mig som en död fisk typ, ojdå sa jag typ..... han bad om ursäkt o sa att det var för att jag va så snygg....
    Har gett han tre chanser till efter detta, men tyvärr, grabben stöter max tre ggr innan det grår, om han ens hinner komma in SÅ jävla boring. Har dumpat han kan jag säga, va inte mkt o hänga i granen direkt;-

• Anonym (besviken)

Ja ungefär så är det här å.

Jag känner på nå sätt att jag vaknat ur en drömbubbla där jag trodde allt var prefekt. Drömde såklart oxå att sex med han skulle vara övernaturligt bra typ. men så var ju inte fallet. När jag insåg det blev allt annorlunda. Känns lite konstigt nu. har talat om för han att allt måste ta det väldigt lugnt nu. pausa lite. kan inte hålla på med han innan min relation är slut. Några veckor till sedan flyttar min sambo ut. efter det får jag ta min egen tid till å försöka inse vad jag vill ha. men känner att det är sambon jag vill leva med. men att flytta ut nu är ändå något vi måste göra.
    När det gäller den andre mannen. han som är gift. Så säger han att han inte vill sluta träffa mig. Han har insett sedan i helgen när jag sa att vi måste pausa, att han tycker om mig mer än han trodde.
    Å jag märker det på han å. Att han ser det annorlunda nu än för några dagar sedan.
    han sa även att han var påväg å berätta allt för sin fru strax innan jul. men ville inte förstöra julen. Han säger att det känns sämre å sämre hemma nu.

Vet inte vad jag ska göra. Känner mig hemsk nu. För jag vet inte om jag vill ha honom längre.
    Han är mysig å kyssas med. Men det känns inte lika nu som förra veckan..

Anonym (tre juck) skrev 2009-01-10 22:39:23 följande:

Jag träffa en kille, båda va upptagna då men blev kära i varandra, jag blev singel men inte han. Iallfall vi hade sex 4 mån efter vi träffas första gången, o jag va så säker på att detta kommer va det bästa seet någonsin. Men vad fel jag hade, vi fick till det när jag fått min lgh o bara det att han stoppa in den, tre juck o sen klar, jag kände mig som en död fisk typ, ojdå sa jag typ..... han bad om ursäkt o sa att det var för att jag va så snygg.... Har gett han tre chanser till efter detta, men tyvärr, grabben stöter max tre ggr innan det grår, om han ens hinner komma in SÅ jävla boring. Har dumpat han kan jag säga, va inte mkt o hänga i granen direkt;-
  • Anonym (besviken)

Blev ett till tillfälle igår kväll. och den här gången gick allt mycket bättre...

Hade ju sagt att vi skulle ta det lugnt ett tag nu. Men så blev det visst inte.. Började bra.. men slutade... ja... inte som vi planerat... men mysigt..

Svar på tråden jag hann inte med..