• Anonym

Ni par som har haft en trekant med en tjej, hur var det?

Jag och min sambo har varit tillsammans i 7 år nu.
    Vi har inga barn ännu.
    Jag har fantiserat så länge om att ta med en extra tjej i sängen, jag är bs och tänder rejält på tanken att få slicka en tjej när sambon tar mig hårt och att hon kanske blir knullad av honom.
    Jag vet en som gärna ställer upp oxå som jag haft sex med förut.
    Men hur var det?
    Blev det någon svartsjuka?
    Lever ni fortfarande ihop?

• Svar på tråden Ni par som har haft en trekant med en tjej, hur var det?
  • Anonym

Hejsan ja jag och min sambo har varit tillsammans i 8 år. för tre år sedan hade vi en trekant med en annan tjej. Var ordentligt full och inget planerat men de gick bra. lite jobbigt bara på morgonen när vi vaknade alla nyktra nakna i en 120cm säng=) men men.. Vi är fortfarande tillsammans och har en ettåring och en till på väg så för oss var de inga problem men just innan vi tog steget bestämmde vi oss för vissa regler om de skulle bli för jobbigt för mig men allt gick toppen var riktigt roligt faktiskt.

Men var säker på din sak innan och säker på din kille så de inte förstör erat förhållande hade nog kunnat gå illa för oss för jag hade inte funderat igenom de alls med än en ide på fyllan.

• Anonym

Jag och min sambo har länge funderat på att prova med en tjej till. har dock haft samma tankar på svartsjuka men har kommit fram att vi ska prova. Men vet inte riktigt hur vi ska hitta en tjej till, då vi har barn finns det väldigt sällan tid att gå ut:(. Någon som vet någon sida på nätet eller nått?

• Anonym

Anonym skrev 2009-01-10 01:44:26 följande:

Jag och min sambo har länge funderat på att prova med en tjej till. har dock haft samma tankar på svartsjuka men har kommit fram att vi ska prova. Men vet inte riktigt hur vi ska hitta en tjej till, då vi har barn finns det väldigt sällan tid att gå ut:(. Någon som vet någon sida på nätet eller nått?
    Finns många ställen på nätet, jag har hittat hon jag brukar ha sex med och som eventuellt blir tjejen som får vara med mig och sambon på nätet. Tex qruiser, ix, bodykontakt, knullkontakt..
  • Anonym (Ms Extra)

Jag har varit den extra tjejen i trekanten. Tyvärr resulterade det senare i enorm svartsjuka från parkvinnan och relationen (deras) sprack. Det var alltså inte medan vi "höll på" som hon var svartsjuk utan efteråt när hon började analysera vad som hänt om hur partnern hade reagerat mm.
    Så jag tycker man ska ta både en och tre tankevändor innan man bestämmer sig för att köra.

• Anonym (xxx)

Vi har jaft en till med ett par gånger. Vi har ett snart 8 år lång förhållande, detta var för ett år sedan, vi är fortfarande tillsammans lyckliga och vill ha med henne eller någon annan igen...

• Anonym

Anonym (xxx) skrev 2009-01-10 20:47:27 följande:

Vi har jaft en till med ett par gånger. Vi har ett snart 8 år lång förhållande, detta var för ett år sedan, vi är fortfarande tillsammans lyckliga och vill ha med henne eller någon annan igen...
    Vad roligt!
    Hur känner du som tjej då?
    Får jag undra exakt vad ni gör i sängen?
    Hur kändes det första gången?
    Vore roligt att få svar, är nästan helt bestämd nu, vi har pratat om det mycket oxå nu.
  • darkside

Se till att diskutera ordentligt innan. Så ni båda vet vad den andra fantiserar om. Du fantiserar om att vara den ' i mitten' mean han kanske fantiserar om att ni gemensamt ska ha den 3e i mitten...

Kommunikation är a och o!!

Fakta försvinner inte bara för att man inte låtsas om det..
  • Anonym

darkside skrev 2009-01-10 22:32:03 följande:

Se till att diskutera ordentligt innan. Så ni båda vet vad den andra fantiserar om. Du fantiserar om att vara den ' i mitten' mean han kanske fantiserar om att ni gemensamt ska ha den 3e i mitten...Kommunikation är a och o!!
    Jooo, vi har diskuterat det varje dag i ett halvår cirka..
    Jag och sambon kan varandra utan och innan. Vet vad den andra tänker hela tiden. Så.. Jag tror att det skulle gå bra..
Svar på tråden Ni par som har haft en trekant med en tjej, hur var det?