• Anonym

Ni par som har haft en trekant med en tjej, hur var det?

Jag och min sambo har varit tillsammans i 7 år nu.
    Vi har inga barn ännu.
    Jag har fantiserat så länge om att ta med en extra tjej i sängen, jag är bs och tänder rejält på tanken att få slicka en tjej när sambon tar mig hårt och att hon kanske blir knullad av honom.
    Jag vet en som gärna ställer upp oxå som jag haft sex med förut.
    Men hur var det?
    Blev det någon svartsjuka?
    Lever ni fortfarande ihop?

• Svar på tråden Ni par som har haft en trekant med en tjej, hur var det?
  • Anonym (x)

vi har haft trekant med både en tjej, å en extra kille. det man ska vara överens om det är ju att man ska veta att det enbart handlar om SEX inte att det är några känslor me.
    Man får förverkliga sina fantasier, men man ska dock ha i åtanke att det är en enorm skillnad på fantasi å verklighet.

Men vi har inte haft några problem att se den andre me en annan tjej/kille så länge vi vet att det handlar om just detta.

huvudsaken att ni pratar innan om hur långt ni tycker man ska gå...tex första gången så kan det ju räcka me att killen bara finns i närheten å tex hjälper till me lite händer å tunga...sen nästa gång så kan det ske lite mer om allt känts rätt.

Lycka till ifall ni upplever era fantasier,det är enormt mysigt oxå ;)

• Anonym

Anonym (x) skrev 2009-01-10 23:11:46 följande:

vi har haft trekant med både en tjej, å en extra kille. det man ska vara överens om det är ju att man ska veta att det enbart handlar om SEX inte att det är några känslor me.Man får förverkliga sina fantasier, men man ska dock ha i åtanke att det är en enorm skillnad på fantasi å verklighet.Men vi har inte haft några problem att se den andre me en annan tjej/kille så länge vi vet att det handlar om just detta.huvudsaken att ni pratar innan om hur långt ni tycker man ska gå...tex första gången så kan det ju räcka me att killen bara finns i närheten å tex hjälper till me lite händer å tunga...sen nästa gång så kan det ske lite mer om allt känts rätt.Lycka till ifall ni upplever era fantasier,det är enormt mysigt oxå ;)
    Ok. Hur länge har ni varit tillsammans då?
    Hur lång tid tog det innan ni förverkligade fantasin?
  • Anonym (x)

Vi har varit tillsammans i snart 5 år.... å vi förverkligade det kanske efter ca 1 år när vi vart tillsammans å vi har gjort detta ett par ggr under våran tid.... men det är som sagt viktigt att man vet vad det handlar om...man ska inte fråga om hur den andre kvinnan var tex om hon var skönare än en annan.... huvudsaken att man har ögonkontakt mest hela tiden å ser om den andre blir lika upphetsad som en annan.

svårt å förklara det är ju helt olika från person till person...men som det verkar så ha ni pratat en hel del om detta så varför inte pröva? :)

• Anonym

Anonym (x) skrev 2009-01-11 00:09:03 följande:

Vi har varit tillsammans i snart 5 år.... å vi förverkligade det kanske efter ca 1 år när vi vart tillsammans å vi har gjort detta ett par ggr under våran tid.... men det är som sagt viktigt att man vet vad det handlar om...man ska inte fråga om hur den andre kvinnan var tex om hon var skönare än en annan.... huvudsaken att man har ögonkontakt mest hela tiden å ser om den andre blir lika upphetsad som en annan.svårt å förklara det är ju helt olika från person till person...men som det verkar så ha ni pratat en hel del om detta så varför inte pröva? :)
    HEhe, jooo jag vill ju verkligen pröva, hoppas att det går bra
  • egomom

Jag är just nu 3:an. :D Det är ashäftigt men inget jag hade gjort med vilka som helst. De är trygga med mig och jag är trygg med dem. Bättre kan det inte bli.

• Anonym (Ms Extra)

egomom skrev 2009-01-11 02:56:32 följande:

Jag är just nu 3:an. :D Det är ashäftigt men inget jag hade gjort med vilka som helst. De är trygga med mig och jag är trygg med dem. Bättre kan det inte bli.
    Har du som jag upplevt att killarna hör av sig senare och vill träffas på tu man hand? Har hänt mig flera ggr. Av den anledningen skulle jag själv aldrig våga ha trekant med en extra tjej. Och skulle vi ha med en extra man vet jag med mig att jag är totalt opålitlig .
  • Anonym (xxx)

Som tjej tycker jag det är läckert!
    Men jag msåte säga att detta var något som var tvnget att mogna hos mig. Jag hade itne pallat göra det de första åren vi var tillsammans. Det tog nsätan sju år för mig att våga förverkliga fantasin som funnits hos mig alla år.

Tja, utan att berätta för mycket detaljer så har vi helt enkelt sex med den vi behagar... Den enda gränsen vi har är att han och hon itne kysser varandra. Mellan könen så är det endast mellan mig och min man, det är unnat endast oss.

Vi har även träffats för gemensamma bdsm-lekar... och om man är inne för det så rekommenderar jag det... Jag upplever det av någon anledning ännu enklare då...

• Anonym (man)

Kanske ska ge ett manligt perspektiv på det hela då det mest verkar vara kvinnor som svarat hittills.

När man läser dessa trådar om extra tjejer så är det hela tiden kvinnor som oroar sig för mannen, och sätter regler som att han inte får göra nåt med kvinnan utan det är bara flickvännen som ska ha ensamrätt. Det kan ju lika gärna resultera i att flickvännen fattar tycke för den andre tjejen eller tycker att hon är mycket bättre än mannen. Dvs exakt samma saker som väldigt många flickvänner oroar sig för om sin kille.

Jag och min tjej funderade på trekant, det var hon som lyfte frågan. Men då ställde hon sådana krav att endast hon skulle få göra nåt med tjejen, och då backade jag ur. Rätt ska vara rätt, får hon vara med andra ska jag också få det. Hennes argument var just svartsjukan att jag skulle tycka bättre om den andre, men det kan ju lika gärna hon göra också.

• Anonym (hoho)

Hmm jag kan berätta min historia gällande trekant med en extratjej... Det var mitt ex... o vi hade pratat om att det skulle vara häftigt o prova o jag har alltid velat göra det... O det slutade med att en kväll så hade vi det med den här tjejen... Och det var hur häftigt som helst...
    Men tyvärr slutade det med att dom gick bakom min rygg och hade sex med varann ist... så det slutade ju inte bra...men häftigt för stunden... Idag har dom ett förhållande med barn o så!!
    Snuvad på min sambo för jag ville ha trekant...

• Anonym

Anonym (hoho) skrev 2009-01-11 21:44:01 följande:

Hmm jag kan berätta min historia gällande trekant med en extratjej... Det var mitt ex... o vi hade pratat om att det skulle vara häftigt o prova o jag har alltid velat göra det... O det slutade med att en kväll så hade vi det med den här tjejen... Och det var hur häftigt som helst... Men tyvärr slutade det med att dom gick bakom min rygg och hade sex med varann ist... så det slutade ju inte bra...men häftigt för stunden... Idag har dom ett förhållande med barn o så!! Snuvad på min sambo för jag ville ha trekant...
    Det var inget vidare
    Tror inte att det skulle bli så mellan oss, vi planerar giftermål och barn å sånt, är som gjorda förvarandra. Men jag vill pröva detta innan vi har barn, är gifta och mkt äldre..
    Beklagar verkligen att det blev så.
    Kram.
Svar på tråden Ni par som har haft en trekant med en tjej, hur var det?