• TLindberg

Fönster...

Hej...
    Tänkte be er om hjälp. De e så att vi har köpt hus och nu funderar vi på att byta ut fönsteren. Men de ända jag hittar är Allmoge fönster.
    Vet ni om de finns flera företag som är bra och har bra priser på fönster.

Jätte tacksam för svar...

Kram

• Svar på tråden Fönster...
  • planerat09

Mockfjärdsfönster är svindyra. Vi köpte våra fönster från Polen. Kan säga att där är priserna mer än hälften så billiga.
    Vi betalade med frakt installation 48 000. Då är det totalt 14 fönster och dörrar.
    Är hur nöjd som helst. Har garanti precis som Mockfjärdsfönster. De ville ha 140 000.
    //Stefan

• TLindberg

Ojjj de va billigt. Har du någon e-adress till dom ni köpte fönster av...?? En j***a skillnad på priset...

• Susanne905

Vi köpte Tanumsfönster till vårt hus, kolla även på nätet, det finns många sidor som säljer fönster hyfsat billigt.

• lillamye
    planerat09 skrev 2009-01-10 16:10:31 följande:
    Mockfjärdsfönster är svindyra. Vi köpte våra fönster från Polen. Kan säga att där är priserna mer än hälften så billiga. Vi betalade med frakt installation 48 000. Då är det totalt 14 fönster och dörrar. Är hur nöjd som helst. Har garanti precis som Mockfjärdsfönster. De ville ha 140 000.//Stefan
    ja har du nån adress då vi har 5-7st fönster som ska bytas.
    älskar mina små prinsessor
  • lillamye

puffar på tråden lite

älskar mina små prinsessor
  • Solskensmor

Elit-fönster har vi satt in, sen finns det ju P-fönster också. De ligger rätt lika i pris.

• Reglementet

Hur kommer man då i kontakt med dessa från polen?

• planerat09
    Reglementet skrev 2009-02-09 12:52:10 följande:
    Hur kommer man då i kontakt med dessa från polen?
    Man får ha kontakter. Flört
    Har en kollega som kommer från polen, han arbetade på firman som vi köper fönstrena ifrån.
    //Stefan
Svar på tråden Fönster...