Inlägg från: 02Smulan |Visa alla inlägg
  • 02Smulan

intervju!! supernervös

Åh NU hittade jag den här tråden, när jag redan varit på intervju! Ein, du måste ju säga till mig ju!
    Jaja iaf, jag var på intervju idag till ett bemanningsföretag som rekryterar till ett företag som sysslar med outsourcing-tjänster. Alltså tar på sig uppdrag för andra företag. Det jag sökte gäller inkommande telefonförsäljning för Glocalnet.
    Men, ja det känns inte som ett kul jobb alltså, även fast kunden ringer till mig så att säga.
    Rätt kass lön och mkt kontroll på hur man jobbar och hur mkt man säljer.
    Känns jobbigt för man har inte råd att vara selektiv ang jobb som det ser ut nu ju!
    Men får en klump i magen då jag tänker på jobbet. Fast det kan ju bli bättre när man väl är där också, om jag nu skulle få det!!
    Ett trettiotal som dom tog på intervju till 10 jobb.
    Så jag är ambivalent, litar på att det blir som det ska helt enkelt!

Andra tips på "dåliga sidor" hos sig själv är tex envis (kan va pos) ekonomisk på gränsen till snål (inget som berör/försämrar jobbet) otålig (kan också vara pos).

Lycka till alla!

• 02Smulan

Ein:Haha, skojade bara ju
    Va härligt att du får jobba mycket ändå, fast trist nu såklart att du inte mår bra...

• 02Smulan

Rosco skrev 2009-01-16 15:22:37 följande:

02Smulan- Tar du emot när folk behöver hjälp ang datan eller vad får du för uppgifter jag e såå trög och fattar inte alltid haha.Lyckatill och håller tummarna för dig med.
    Får jag jobbet så funkar det så att jag sitter och svarar i telefon när presumtiva kunder ringer in. Alltså dom ringer och vill bli kund, tror inte jag tar emot samtal om reklamationer eller nåt sånt.
    Tack, får se hur det går!
    Har andra jobb som nog är mer intressanta, ska bli spännande vart det blir tillslut!
  • 02Smulan
    gumman10 skrev 2009-01-18 15:55:25 följande:
    nu e det söndag..usch....torsdag e det dax....kan inte sluta tänka på min intervju!
    Tänk i positiva banor, det kommer gå kanon!
Svar på tråden intervju!! supernervös