Inlägg från: Einstein |Visa alla inlägg
  • Einstein

intervju!! supernervös

gumman10 skrev 2009-01-11 21:54:27 följande:
    Jess 00 :tack så jättemycket...ungdomscoach ska vara superspännande!!! Godbiten: klart jag ska vara mig själv..men lite svårt med vissa frågor bara
    Då är det väl viktigt att belysa din värdegrund och din syn på ungdomar. Jag skulle ha funderat lite på hur jag skulle påverka ungdomarna och på vilket sätt. jag ska själv på intervju för en förskollärartjänst på tisdag, så jag sitter själv och funderar på vad jag ska säga och inte säga.
  • Einstein

Zaria skrev 2009-01-11 22:15:15 följande:

Stort lycka till För mig söööög intevjun,fick massa konstiga frågor jag inte visste vad jag skulle svara på typ "Vad tänker du på när jag säger ångest"...."eeeh VA,hur,vad hjäääälp" svarade jag =) Fick veta att det var över 100 sökande på 6 platser,sedan fick jag veta att de dragit ner platserna till 3 pga pengabrist. Nåväl jag fick jobbet,så bara för att man råkar vara nervös på intervjun så kan det gå bra endå. Tror de flesta är rejält nervösa. På svagheter sa jag att jag var morgontrött =) STORT LYCKA TILL
    Mogontrött är jag med, men det kan jag nog inte säga eftersom mitt jobb innebär tidiga mornar! Fast annars var det smart, hm jag måste komma på något liknande som jag kan säga med.
  • Einstein

Zaria skrev 2009-01-11 22:56:11 följande:

Mitt jobb innehåller också tidiga mornar men tyckte det lät harmlöst och något som de flesta "lider" av =)
    Okej, jag kanske ska köra på det!
  • Einstein

Nu är det snart dags för min intervju! Jag ska ta en promenad nu och rensa tankarna lite tror jag. Jag har skrivit ner lite som jag ska säga, men jag ska försöka ta det mesta så fritt som möjligt. Det är inte riktigt min grej att sitta och rabbla efter ett manus.

• Einstein

Rosco skrev 2009-01-13 12:16:01 följande:

Lycka till Einstein!
    Tack!
  • Einstein

Rosco skrev 2009-01-13 17:04:22 följande:

Hur gick det Einstein?
    Det gick skapligt tyckte jag, men det var 80 sökande till tjänsterna (2 stycken), så jag får väl vara glad över att jag kom till intervju.
  • Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-13 21:48:42 följande:
    ohhh imon äör det min tur!! övade ni mycket inför intevjun? jag har inte gjort det bara läst igenom om företaget...och tänkt på vilka svar jag ska ge hoppas ni båda får jobbet:)
    Nja, jag sökte ju som förskollärare och jag har ju utbildning, så jag behövde inte sätta mig in i något företag. Fast jag tänkte igenom hur jag vill arbeta och vad som är viktigt för mig.
  • Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-13 22:34:15 följande:
    ok...håller tummarna för dej:)
    ...och jag för dig!
  • Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-14 15:01:10 följande:
    tack aå mycket..va på intervjun...gick ok..det va 330 sökande och 24 hade fått inetvju...de ska höra av sig innan veckan är slut om jag får gå på en andra inetrvju!!..blääääääää detta va påfrestande...vill så gärna ha jobbet men vänta på ytterligare ett samtal till ytterligare en intervju..super jobbigt...käns inte som det ser så ljust ut nu:(
    jag får vänta denna veckan och nästa med.
  • Einstein
    gumman10 skrev 2009-01-14 15:05:59 följande:
    detta eviga väntandet asså...vi får helt enkelt försöka tänka positivt....om det är menat att man ska få detta jobbet så kommer vi få det:) vi får hålla tummarna kram på dej!
    Jag var på en intervju i höstas och de skulle ringa efter en vecka...jag väntar fortfarande!
Svar på tråden intervju!! supernervös