• solrosen83

någon som beställt nappar med namn på från mam?

Tittade just på mam nappar och såg då att man kan beställa nappar med egen text på, t.ex. bebisens namn. Är det någon som har gjort det? hur gick det? var det som det ser ut på bild? tråkit att alltid bara ha de napparna? Lite coolt skulle det vara med nappar med Moas namn på...

www.mambaby.com/websystem301/site/index.php&nodeid=31

• Svar på tråden någon som beställt nappar med namn på från mam?
  • BellaKyckling

Skall genast kolla låter ju som en given succé!!

• Sommarbebis

Coolt! Var tvungen att gå in och kolla. Lite dyrt bara.
    Men man lär vara ganska ensam om det...

• florin

Åhhh, hade velat köpa men sonen gillar inte mams nappar

• mumin mamma

Jag har beställt nappar med namn på åt mina två yngsta barn.Det gick enkelt och behändigt att beställa dem och det tog inte länge innan de kom.Jag tror det tog en till två veckor innan napparna kom.Napparna betalade man med kreditkort.
    Napparna ser ut som på bilden,man kan ju välja om man vill ha alla 6nappar samma färg eller om man vill ha 3 och 3.Jag har valt två färger båda gångerna.
    Jag beställde av dessa nappar för jag tyckte de var lite annorlunda och alla har inte likadana, och jag har faktiskt inte sett någon annan med sådana heller.Visst är de lite dyrare än andra,men ibland får det kosta lite extra om man hittar någonting annorlunda.
    Vi har inte bara en eller två av dessa nappar i användning tillika,så parallellt med dem har vi också vanliga nappar.Jag brukar använda namn-napparna då vi far någonstans,för då vet vi ju om det är vår napp om vi skulle råka tappa den.
    Dessa nappar har nog väckt förtjusning bland många av våra vänner som genast funderar var man får sådana nappar.

• Alicia05sMamma

Var på väg at beställa när alicia var en liten färsking , men tyckte de var på tok för mkt pengar. Dessutom gillar hon inte alla nappar, så de känns dumt att chansa.

• Vildvittran

Hade ingen aning om att det gick att beställa detta... Lite häftigt är det

• Twillan

Jag har köptoch de är jättefina. Jag tänkte att det skulle vara bra med namnmärkt napp nu när hon ska börja på dagis.

Jag betalade med kort och de kom på posten inom tre veckor.

• Maria84

LIte borta såhär på morgonen, vad blir det i det i svenska pengar eller vad jag ska säga?

• Alicia05sMamma

Maria84: Har för mig att det rörde sig ikring 2-300 kr Om jag inte är ute & cyklar helt.
    Iofs var de typ 6 nappar, men jag tycker de är för mkt iaf.

Svar på tråden någon som beställt nappar med namn på från mam?