• solrosen83

någon som beställt nappar med namn på från mam?

Tittade just på mam nappar och såg då att man kan beställa nappar med egen text på, t.ex. bebisens namn. Är det någon som har gjort det? hur gick det? var det som det ser ut på bild? tråkit att alltid bara ha de napparna? Lite coolt skulle det vara med nappar med Moas namn på...

www.mambaby.com/websystem301/site/index.php&nodeid=31

• Svar på tråden någon som beställt nappar med namn på från mam?
  • Skittles 77

Jollsan: valde mellan det och napparna...

Nu när det är dags för syskonvagn kanske det blir av!

• mia1980

Jag hade beställt dessa nappar om jag viste att dom fanns när grabben började på dagis, men nu håller han på att sluta med napp så då är det ju inte lönt...

Men en väska är ju något han kan ha lite längre.....

• Pärlan81

Jag skulle kunna tänka mig det. Lite dyrt men det blir kanske bra till dagis sen. Jag gillar också lite annorlunda saker. OM man har pengar över vill säga.

• Simba

Jag kan avslöja att totala beloppet inklusive frakt blev 271,92 kr för sex nappar. 45 kr styck alltså.

SuperMia1980: Precis vad jag tänkte också om väskan! Den tänkte jag att han skulle ha hela dagis-tiden. De väskorna på förstasidan är lite mindre och därmed anpassade för barn. Jag tror att måtten var 30 cm hög och 25 cm bred. Det blir bra när sonen vill börja bära väskan själv.

• Addi

Hur betalade ni? Med kort eller satt ni in pengar åt dom?
    Jag beställde igår men fattar inte hur man kan betala via internet,?
    Någon som vet?

• Skittles 77

Betalde med VISA på nätet...knappade in kortnumret

• BellaKyckling

Prylgalen som man är...Tre gröna tre rosa, lyckades övertyga maken att det var helt NÖDVÄNDIGT inför dagis start (om en vecka!!!!HU HU men det är ett annat ämne!!!).

• Stora

Tycker att det verkar onödigt dyrt m tanke på att nappar är en förbukningsvara..Märkpenna funkar bra även på nappar. Men visst är de häftiga..

• Alicia05sMamma

Funkar säkert att ta kontakt med ett tryckeri & be dom göra tryck på napparna.

• Jonnys fru

Engla hade såna när hon började hos dagmamman för två år sedan.
    Jättebra,men nog bättre att ha på dagis.Ingen annan som av missatag tog hennes nappar!
    Ska beställa likadana till Elias när det är dax för honom.
    Tänk bara på att när de kokas ska skölden vara ovanför vattenytan,annars mister de färgen.

• Simba

Jag tänkte bara säga att jag har fått hem ryggsäcken med namn på som jag beställde från www.rofa.se och den är sååååååå fin. Marin blå med en Formel1-bil och sonens namn med mörkgul text. Superfin. Väntar med spänning på napparna.

Svar på tråden någon som beställt nappar med namn på från mam?