• solrosen83

någon som beställt nappar med namn på från mam?

Tittade just på mam nappar och såg då att man kan beställa nappar med egen text på, t.ex. bebisens namn. Är det någon som har gjort det? hur gick det? var det som det ser ut på bild? tråkit att alltid bara ha de napparna? Lite coolt skulle det vara med nappar med Moas namn på...

www.mambaby.com/websystem301/site/index.php&nodeid=31

• Svar på tråden någon som beställt nappar med namn på från mam?
  • Alicia05sMamma

176 kr blev de såg jag nu. Verkar ha blivit billigare sedan sist jag kollade på dom.

• Mamba

19 ? blir väl ca 200 kr! Lite mindre...

? står i typ 7,55 eller nått...

• Skittles 77

Har beställt, det blev ca 240:- för 6 nappar.
    Använder även andra nappar samtidigt...Namnnappen blir ofta "ut-och-gå"-nappen

• Skittles 77

Å andra sidan är det 6 nappar

• Simba

SUVERÄNT! Ska beställa direkt när jag kommer hem. Perfekt till dagis. Klart det är lite dyrt, men då slipper jag hålla på och försöka märka napparna själv!

• Twillan

Priset beror ju på växelkursen och dessutom tillkommer frakt. Jag köpte för tre veckor sedan och priset för 6 nappar+ frakt blev då 278:-. Jag tycker det är dyrt, men ändå värt det. Det är ganska logiskt att man får betala extra för något som kundanpassas och jag betalar för att jag tycker att det blir bekvämt att ha på dagis.

Dessutom har jag bestämt att dessa 6 nappar var de sista som jag köper till dottern... Hon är 1½ år och jag har ambitionen att hon ska sluta innan hon fyller 3 år, eftersom jag redan nu tycker att hennes behov har minskat drastiskt. Hon har den bara när hon är ledsen eller när hon ska somna. Hon spottar alltid ut den när hon väl har somnat, så den totala användningstiden är ganska liten.

• Mias

Har oxå såna nappar.. Jag beställde innan Liam var född o betalade runt 300:-, sen hade det blivit fel i kartongen, hade beställt 6 med latex, det fanns 2 med silikon så jag mailade o sa att det blivit fel,(hade fått för mig att silikon inte alls va bra, idag hade jag hellre valt detta) de skickade över 6 nya.. snacka om service!! Så jag fick 12(!!)nappar för 300:- inte dyrt alls tycker jag..

• Jollsan

Det skulle jag ha köpt direkt till min dotter om hon tog napp!! Älskar annorlunda saker till kidsen! Min dotter suger (tyvärr måste jag säga!!) på tummen! De nappar hon har kvar efter "försöksperioden" brukar hon sitta o leka med istället....

Däremot har hon en personlig nummerskylt på barnvagnen...är det fler här som har det?

• Simba

Nu har jag beställt nappar! Jag beställde 3 gröna och tre blå med sonens namn på.
    Jag har även beställt en ryggsäck med hans namn på: www.rofa.se
    Jättesöt med en bil på! Blir perfekt till dagisstarten.

Svar på tråden någon som beställt nappar med namn på från mam?