någon som beställt nappar med namn på från mam?
SUVERÄNT! Ska beställa direkt när jag kommer hem. Perfekt till dagis. Klart det är lite dyrt, men då slipper jag hålla på och försöka märka napparna själv!
SUVERÄNT! Ska beställa direkt när jag kommer hem. Perfekt till dagis. Klart det är lite dyrt, men då slipper jag hålla på och försöka märka napparna själv!
Nu har jag beställt nappar! Jag beställde 3 gröna och tre blå med sonens namn på.
Jag har även beställt en ryggsäck med hans namn på: www.rofa.se
Jättesöt med en bil på! Blir perfekt till dagisstarten.
Jag kan avslöja att totala beloppet inklusive frakt blev 271,92 kr för sex nappar. 45 kr styck alltså.
SuperMia1980: Precis vad jag tänkte också om väskan! Den tänkte jag att han skulle ha hela dagis-tiden. De väskorna på förstasidan är lite mindre och därmed anpassade för barn. Jag tror att måtten var 30 cm hög och 25 cm bred. Det blir bra när sonen vill börja bära väskan själv.
Jag tänkte bara säga att jag har fått hem ryggsäcken med namn på som jag beställde från www.rofa.se och den är sååååååå fin. Marin blå med en Formel1-bil och sonens namn med mörkgul text. Superfin. Väntar med spänning på napparna.