Inlägg från: Limechips |Visa alla inlägg
  • Limechips

problem behöver råd?

Tja malcomj. Blev så jävla arg när jag läste om ditt ex. har varit i precis samma sits som dig ett par ggr. med mamman till mitt första barn. Och det är precis som dom andra gubbarna säger här. Hon kommer antagligen inte lägga av innan hon fått någon annan kille som hon kan suga pengar och lusten ur. Om det ens slutar då?, Det gjorde inte mitt ex iaf... Men tycker att du själv ska kontakta familjerätten, Bor ni i samma stad? eller kommundel? Om inte så koppla in soc från din kommundel eller stad. så kan dom göra grovjobbet sinsemellan. det tjänar du massas slit och mindre huvudvärk på. Mvh..

• Limechips

Håller helt med dig DrKejs.. min stora hjälp kom efter det att jag hade börjat spela in samtalen och sparat alla sms som man fick. Du är inte ensam! Glöm inte det..

• Limechips

Ok! Läste att ni hade varit på något möte i fredags? vad kom upp där? skulle dom dra igång en egen utredning på er bägge två eller bara dig? förstog inte riktigt vad? Mvh..

• Limechips

Man blir så jävla arg när man har fått stå ut med sådant här själv! Så jag vet vad du går igenom.. Glömde fråga sist om ni har gemensam vårdnad?

• Limechips

Tror du gör helt rätt! Stå på dig bara. Tro mig du kommer inte att ångra dig! Den kontakten jag har med min dotter och son idag har helt klart med att jag inte gav upp! Och sen så ger det en jävligt skön tillfredställelse när barnen själva börjar inse vem som kämpat för dom hela tiden! Och inte haft några ekonomiska asspekter i det.. är helt klart på din sida...

Svar på tråden problem behöver råd?