• Anonym (sleepy6)

Förnedringssex! mmmmm..

Jag har Stooor sexaptit! ahh får liksom aldrig nog. Dock får jag bara orgasm på egen hand, för gubben har aldrig hittills visat något intresse för att tillfredställa mej så jag kommer.. vilket ja tycker är skit trist! *morra* Vi kör på lagomt nu.. han tar mej i håret åså, de e väl det enda??

Jag vill ha riktigt HÅRT sex, bli utnyttjad, fastbunden! få en örfil! bli biten! känna hans händer runt halsen, bli förnedrad... allt det där! Men saken är den att det vill inte han!? Vad gör man.. sitter o läser massa på nätet o onanerar, blir bara ännu mer kåt.

Har börjat fantisera om rapeplay massor.. men de e ju bara att glömma då han absolut inte skulle kunna "spela" en sådan roll.. *suck* frustrerande.

Det värsta av allt är ju att jag vill så gärna att han SKA tända på det så att de hela blir verkligt... men de e väl rätt omöjligt va? Jag vill överhuvudtaget att han ska tända på att förnedra mej o göra mej "illa"..

Gilla läget..

• Svar på tråden Förnedringssex! mmmmm..
  • Oliner

Visa denna tråd för din gubbe och säg att det är du som har skrivit den

• Evangeline72

Det är nog tyvärr så att din kille helt enkelt inte tänder på samma sak som du. Förstår att det är jobbigt för dig, men om det är väldigt viktigt för dig att leva ut dina fantasier så kanske du måste byta karl? Annars får du nöja dig med att fantisera=)

Kram på dig och lycka till!

• Anonym

det finns en sida för likasinnade som heter darkside

• Decnet

Evangeline72 skrev 2009-01-13 15:36:03 följande:

Det är nog tyvärr så att din kille helt enkelt inte tänder på samma sak som du. Förstår att det är jobbigt för dig, men om det är väldigt viktigt för dig att leva ut dina fantasier så kanske du måste byta karl? Annars får du nöja dig med att fantisera=)Kram på dig och lycka till!
    Eller så lever han på tron av dina gränser, helt enkelt..
    Han vågar inte ta steget av den enkla anledningen att han är rädd för att DU inte skall gilla det.. Det är kluvet och kräver en utlösande faktor för att allt skall bli bra..
  • Oliner

Decnet skrev 2009-01-13 15:39:34 följande:

Evangeline72 skrev 2009-01-13 15:36:03 följande:
    Eller så lever han på tron av dina gränser, helt enkelt.. Han vågar inte ta steget av den enkla anledningen att han är rädd för att DU inte skall gilla det.. Det är kluvet och kräver en utlösande faktor för att allt skall bli bra..
    Exakt finns nog många par där båda går och tänker att den andra inte är lika sjukt pervers som en själv, fast när båda tänker så bromsar båda sig själv och det blir allmänt stelt och tråkigt sexliv.

Så till ts igen, visa tråden för din partner, antingen så får ni ett bättre sexliv eller så tycker han du är sjuk i huvudet och drar och du kan hitta nån som delar dina fantasier. Så win-win hur det än går
  • Anonym (sleepy6)

Men vi har pratat om detta massor, han vet att jag tycker om detta.. o från början kallade han mej förnedrande saker, spottade på mej o tog mej rätt hårt.. men nu har det blivit jättetrist o när ja häromdagen frågade om vi inte kunde testa rollspel ang rapeplay så sa han typ nää.. de tänder inet honom. Det är sååå jobbigt!! Vi har ju det så jäkla bra i övrigt, allt klappar liksom.. men jag har så många sexuella önskningar. Någonstans där inne finns det i honom, den känslan får jag.. men hur locka fram? Han blev förbannad en gång o tog strypgrepp på mej helt utan anledning en gång å ja tände direkt, men han menade det liksom inte så.. hans avsikt var inte sexuell.

• Anonym (sleepy6)

Ni anar inte vilket VILDsex vi hade när han kom hem från jobbet!! oohh Ja trodde ja skulle svimma av kåthet.. I made it! Jag visste det.. =)

• Oliner

Anonym (sleepy6) skrev 2009-01-13 22:55:33 följande:

Ni anar inte vilket VILDsex vi hade när han kom hem från jobbet!! oohh Ja trodde ja skulle svimma av kåthet.. I made it! Jag visste det.. =)
    Får man fråga hur du fick in han på dom perversa banorna
  • Anonym (sleepy6)

Han fick läsa det jag skrivit först. Ja talade om för honom att de va ju ingen nyhet och att han faktiskt gjort sådana saker med mej i början av vårt förhållande. Sen gick det bara av farten, vi började kyssas o han slet av mej tröja o bh.. tryckte ner mej mellan hans ben o "tvingade" mej att suga av honom med ett HÅRT grepp om mitt hår så bestämmde han, farten, takten o allt!.. sen gick vi till sovrummet där han kastade omkull mej på sängen, behandlade mina bröst allt annat än varsamt, sa åt mej att vara tyst när ja kved.. tog av sej sin t shirt o sträckte den över min mun samtidigt som han körde på så hårt han bara kunde! tryckte in den i min mun när ja inte kunde vara tyst, såg mej i ögonen med en blick som fan fick mej att nästan svimma! han såg ond ut.. han njöt =D

ja va säger man oh shit --> me like..

• Anonym (ohh..)

Då kan jag beöva lära mig, är tjej. Min KK vill bli förnedrad, och dominerad...Vad kan jag göra för honom?? har inga problem med det, bara att min fantasi tryter...

Svar på tråden Förnedringssex! mmmmm..