• Anonym (sleepy6)

Förnedringssex! mmmmm..

Jag har Stooor sexaptit! ahh får liksom aldrig nog. Dock får jag bara orgasm på egen hand, för gubben har aldrig hittills visat något intresse för att tillfredställa mej så jag kommer.. vilket ja tycker är skit trist! *morra* Vi kör på lagomt nu.. han tar mej i håret åså, de e väl det enda??

Jag vill ha riktigt HÅRT sex, bli utnyttjad, fastbunden! få en örfil! bli biten! känna hans händer runt halsen, bli förnedrad... allt det där! Men saken är den att det vill inte han!? Vad gör man.. sitter o läser massa på nätet o onanerar, blir bara ännu mer kåt.

Har börjat fantisera om rapeplay massor.. men de e ju bara att glömma då han absolut inte skulle kunna "spela" en sådan roll.. *suck* frustrerande.

Det värsta av allt är ju att jag vill så gärna att han SKA tända på det så att de hela blir verkligt... men de e väl rätt omöjligt va? Jag vill överhuvudtaget att han ska tända på att förnedra mej o göra mej "illa"..

Gilla läget..

• Svar på tråden Förnedringssex! mmmmm..
  • Anonym (slüna)

Haha man hittar såna män på darkside.se skulle jag säga. Många dårar men några guldkorn.
    Jag hittade min där. Åh.

Bli fastbunden så jag inte kan röra mig alls, ögonbindel och munnen förtejpad.
    Sen få näsan fasthållen.

Blir kåt bara jag tänker på det. Jag älskar det.

• Anonym

Anonym (sleepy6) skrev 2009-01-15 12:14:39 följande:

Ja hittar o hittar, på styrdans fann jag min käresta.. hehe =) Det gäller nog bara att lirka fram det o se vad som döljer sej inom den man är ilag med. När vi träffades hade jag alldels precis haft min första erfarenhet men en man som dominerade mej ORDENTLIGT ( hann dock bara träffa denna en gång men efter den upplevelsen visste jag vad jag suktat efter hela mitt liv ).. passade på att tala om för min nuvarande redan från början precis vad jag tyckte om, o det verkade inte vara något problem. Hmm undra om han verkligen förstod va ja menade? Han är dock inte så erfaren vad gäller sex, vet inte vad saker o ting i "denna" värld betyder osv. Men efter vårt saftiga sex i förrgår så VET jag att han kan mena allvar o ta i mej precis som han behagar utan att vara rädd att göra mej illa.. jag ber ju om det. jag vet inte vad ja skulle tagit mej till om han absolut INTE ville ta mej på det här viset.. då jag har sådant stort behov av att bli förnedrad i sängen.. man kan undra varför man vill det egentligen? det verkar ju rätt vanligt bland oss kvinnor..Jag vill att han ska dominera mej helt i vardagen, bestämma vad jag får och inte får.. bestämma vad jag får köpa, köpa sexiga underkläder till mej så han blir tillfredsställd.. Ja ni fattar. Men ja är så överlycklig att han iallafall nu vet vart skåpet ska stå.. =D
    Jag känner likadant, bli dominerad i vardagen.
    Ska bara hitta den perfekta killen först
  • Anonym (sleepy6)

Hoppas du hittar honom! Än så länge så vet ja inte om han e med på att liksom dominera mej så i vardagen, lite sådana där smågrejor som att han serverar mej maten på tallriken o så gör vi o de gillar jag.. =D Vet inte om han ser det som jag gör. Ja vill verkligen känna att han ska va mannen i förållandet, jag gör som han säger annars.. =) ja du fattar.. Inte fatta egna beslut osv.

Jag hoppas jag kan locka fram de allra mörkaste sidorna hos honom.. hehe

• Anonym (:D)

Likasinnade!

Denna tråden får mig att vilja beordra hem min man från jobbet. Han, är liksom era, en jäkel på att dominera!

Satan vad frustrerad jag blir nu...

• Anonym (sleepy6)

jaså, fan va nice.. =D vad brukar han hitta på då? .. tänkte om man kunde komma med lite förslag på hur det kan gå till ( om ja ska undervisa min man lite mer i ämnet )

• Anonym (:D)

'Det vanliga' skulle jag säga.

Han drar mig i håret, håller fast mig, kallar mig nedvärderande saker, spottar i min mun, bitchslapar mig i ansiktet och spankar mig, tvingar mig att suga hans kuk, vänder och vrider på mig i alla möjliga ställningar (oftast de som inte är bekväma för min del) etc.

Borde starta en tråd med tips på tillägg i förnedringssexet. Fantasin börjar tryta här hemma.

TS; Mannen därhemma verkar ha lite koll på läget! Diskutera erat sexliv efter att ni har knullat och prata om förbättringar/ändringar?

• Anonym (Tjej 19)

Har visat den här tråden för min sambo :)
    Han är, ska väl inte säga blyg i sängen, men lite försiktig när det handlar om dominans.

Jag vill att han bara ska ta mig ordentligt, vill bli behandlad som hans sak som han äger :) Fantiserar om att han "våldtar" mig och att jag stretar emot.

Det enda han hittills har gjort är att dra lite i håret när jag suger och en gång så knullade han mig efter att jag hade däckat för att jag var så full :) Hade sagt till honom samma kväll att jag ville att han skulle göra det någon gång, vaknade inte förräns han var klar och hade kommit :)

Ska knulla ikväll :D Hoppas att han dominerar som f*n då :)

Skulle vilja höra lite mer vad era män gör med er, så att sambon kan läsa och ta lärdom av :)

• Anonym (Tjej 19)

Ingen som kan berätta lite om vad era män gör mot er?

• Stackmataj

Om du vill att din kille ska vara dominant måste du nog vara försiktig. Pressa honom inte för mycket och begär att han ska straffa dig med örfilar och förnedrande ord. Du säger att han kan ta tag i ditt hår när du sugen honom. Nöj dig med det ett tag, sedan efter ett tag kan du be honom ta i lite mer. Ta ett steg i taget, små steg. Jag kan förstå din kille. Att slå sin tjej kan bli väldigt fel i mångas ögon. Han måste känna sig bekväm med det han gör. När han lärt sig att ta ett rejält tag om ditt hår han du be honom att styra själv hur du ska suga tex. Jag och min sambo är som gjorde för varandra. I början av Vårat förhållande hade vi "vanligt" sex. Jag hade då ingen aning om att jag skulle tycka om att bli slagen och förnedrad, spottad på mm. Det började med smisk, sen hårda avsugningar, sen riktiga halsknull och jag gillade de. Sedan kom stryptag och så vidare. Det visade sig iaf att jag Älskar detta! Jag kan inte få nog. Jag vill att han ska knulla mig så hårt han kan, straffa mig och förnedra mig. Och det visade dig att han älskar lika mycket att dominera. Då ta de lugnt, ge det tid och så ska du se att du kommer få vad du vill ha :)

• Anonym (någon)

Hur gör man om läget är det omvända. Jag är mannen, och är sugen på att dominera tjejen mera. Hon har tidigare protesterat då jag pressat ner huvudet över kuken lite lättare. Men vid vissa tillfällen får jag känslan att hon gillar det trots hon protesterat. Hur ofta är ni kvinnfolk sugna på att bli lite dominerade, men inte vill/vågar erkänna det?

• lille Birger
    Anonym (någon) skrev 2011-10-15 08:53:27 följande:
    Hur gör man om läget är det omvända. Jag är mannen, och är sugen på att dominera tjejen mera. Hon har tidigare protesterat då jag pressat ner huvudet över kuken lite lättare. Men vid vissa tillfällen får jag känslan att hon gillar det trots hon protesterat. Hur ofta är ni kvinnfolk sugna på att bli lite dominerade, men inte vill/vågar erkänna det?
    Vad gjorde hon som tydde på att hon ville bli dominerad?
  • Anonym (någon)

Mer kåthet i blicken och att det gick för henne fortare än vanligt då vi övergick till vaginalt sex.

• Armageddon

Frugan gillar också att bli dominerad, dock inte riktigt så hårt som TS beskriver, men gärna fastbunden och sen munknullad när jag styr hennes huvud, hårt knullad analt samtidigt som jag trycker ner henne ordentligt ( väger 100 kg och är 195 lång, så jag kan fysiskt dominera henne rätt ordentligt).

Är egentligen inte min grej, men att hon blir så kåt gör ju att jag också går igång, och vi utvecklar den biten i vårt sexliv mer och mer.

• star80

Åh va jag blir avundsjuk!

Precis allt det där önskar jag mig. Smisk, hårda tag, nästan kvävd av kuken, höra vilken olydig slyna jag är, bli riktigt dominerad.

Får inget sådant av sambon, mest missionären i 3-4 min sen går det för honom och han ursäktar sig med vilken dålig karl han är för att han kommer så fort..

• Anonym (Inconnu)

Gammal tråd, men finns det flera än jag som går igång på dominans och förnedring, så skriv av er...

• Anonym (Readly)

Läs mindre om sådana saker och utveckla ERT sexliv  åt det hållet som funkar för ER. 

• matteand

En gammal tråd men förnedring sex är fortfarande nått man blir sjukt kåt av :D 

• Anonym (Ja brukade förnedra mitt ex med hård analsex knulla hon stenhårt vilket hon ville. Knulla h)

Mitt ex gimmade att bli förnedrad fastknuten hårt så hon inte kunde rörs dej bli knullad hårt i röven bli sparkad och få satsen i ansiktet. De gillade hon iaf

Svar på tråden Förnedringssex! mmmmm..