Lingon-Blåbär-nån som vet hur de kläderna är?
Tror märket heter det???Nån som har köpt nåt el som har nåt att berätta,jag vill gärna veta..
Tror märket heter det???Nån som har köpt nåt el som har nåt att berätta,jag vill gärna veta..
Jag har en kompis som köper det till sina barn. Hon är alltid mkt nöjd och pratar mkt om dem "lingon och blåbär" eller vad de heter, nåt sånt iaf. Så hon verkar jättenöjd. De säljs bara på såna dära hempartyn va?
Hej!
Jag har varit väldigt nöjd med de plagg som jag köpt under flera års tid. De håller väl färger och form i tvätten samt är slitstarka. Dessutom gillar tjejerna de starka färgerna.
Lycka till med ev. köp!
Tack för era svar...ska på ett sånt party under helgen.Får se om jag hittar nåt till lillen
Jag har handlat från L&B en gång o är mycket nöjd hittills. Det bästa var ett par tights till sonen (9 mån) som sitter perfekt. Tog en storlek för stora o viker upp dem just nu. Ändå sitter de bra. Jag tycker att många byxor till pojkar är så bylsiga.
Jag har köpt L&B till mina pojkar i flera år och är super nöjd med kläderna.
Kläderna vrider sig inte i tvätten och har väldigt bra passform.
Jag har bara gott att säga om dom kläderna.
ser fina ut kläderna , jag har ropat in via tradera.
Jag köpte en tunika till Thea. Gjorde precis som där stod på tvättråden men efter 1 tvätt så var passformen usel och nu har dessutom en söm runt armen gått upp så det är inte så snyggt. Så 100:- för en tröja tyckte jag var lite dyrt när det inte var bättre än så
Kläderna är lite dyrare än i vanliga affärer, men jag är helnöjd med kvalitén.
Sedan de glada färgerna gör bara det hela bättre!
Har en kompis som handlar massa sånna kläder! Jag tycker det verkar för dyrt dock, när de är små och växer fort blir ju kläderna fort för små... Onödigt med dyra kläder då!
Man kan ju sälja kläderna på tradera....