• Juni78

Lingon-Blåbär-nån som vet hur de kläderna är?

Tror märket heter det???Nån som har köpt nåt el som har nåt att berätta,jag vill gärna veta..

• Svar på tråden Lingon-Blåbär-nån som vet hur de kläderna är?
  • AE77

Har några såna kläder till mina barn. De är jättebra men det blir lite dyrt när man har fler barn. Men de är fantatiskt fina och skön kvalitet.

• Themis

Jag har varit på L&B-party men tyckte att det är för dyrt för bebiskläder, dem hinner man ju inte slita på eller tvätta så många gånger ändå innan de är urvuxna. Möjligen om man planerar att ha fyra barn och de kan ärva i så fall.

Däremot ska jag helt klart satsa på några L&B-plagg när lillen är lite större, jag minns själv några underbara nattlinnen som jag hade hur länge som helst när jag var liten och jag tror att det kan bli samma grej om man köper myskläder eller pyjamasar från L&B till honom.

• nannec

jag har bara hört positivt om lingon o blåbär kläderna, men de är i mitt tycke lite för dyra

• Nervis

Jag är helnöjd. Men dyra är de. Men de säger ju att de ska hålla mycket bättre så det kanske räcker till ev. syskon oxå. Men som sagt än så länge helnöjd. Det är smarta kläder på nåt sätt, genomtänkta både till formgivning och färgval (könsneutrala) och fina såklart!

• Maja Gräddnos

Superfina kläder i könsnetutrala färger som förvisso är dyra men i fantastisk kvalitet.
    Jag kan bara rekommendera Lingon & Blåbär varmt!

• christofer

Jag köpte en klänning till min lilla tjej och den var för liten på brädden även fast det var den storleken hon skulle ha.
    Så jag tycker inte att det var bra, i alla fall inte till små om dom inte är jätte smala. Det är ju inte så många bebisar som är smala.

• AmandaPitkänen

Kan bara säga gott om L&B Kanonkvalitet, fina kläder, starka färger, allt e bara bra!! Min syster har såna kläder till sina barn och jag har fått jättemycket lingon och blåbär kläder till min son som min pappa köpt till honom!

• AmandaPitkänen

kan dock hålla med om att det e lite dyrt, men de har väl inte ens "bebis"storlekar?? Det minsta de har är väl 80 om jag inte minns fel? Men men, man kan ju kanske köpa lite större kläder som de kan ha längre?

• uniMog

Jättebra kvalitet och basutbudet är kanon just för att det går att kombinera hur som helst. Håller färg och form otroligt bra.

Dyra är de dock, köper alltid bara på deras reor.

De har kläder från 60 till 160 cl.

• uniMog

..och vuxenkläder förresten.

• Imoen

Jag har väldigt mycket lingon och blåbär kläder och de är de kläder som används absolut mest. De håller färg och form väldigt bra.

Roliga färger och återkommande färger som gör det lätt att matcha byxor från vinterkollektionen med tröjor från sommarkollektionen till exempel. Sedan har de ju syskonmatchade kläder för er med fler barn. Det är ju extra roligt när man ska vara finklädd för fest eller fotografering.

• Maja Gräddnos

Storlekarna är stora, dvs en storlek 70 sitter som en 80. Så att de är sydda för smala, små barn kan jag inte hålla med om alls!

Svar på tråden Lingon-Blåbär-nån som vet hur de kläderna är?