Inlägg från: koalamom |Visa alla inlägg
  • koalamom

Tung Byst!

Hej

Jag har också stor byst, har ökat från 75E till 85G nu under graviditeten. Har gått precis 20 fulla veckor. Jag undrar var det kommer att sluta

De där tipsen som nyfiken gul skrev verkar jättebra.

Men, var någonstans i Göteborg hittar man de där bh:arna som uppfyller de kraven? Någon som hittat himmelriket för stor byst i göteborg?

• koalamom

Ja, Lindex har en som jag gillar oxå, när jag hittar den i min storlek köper jag alltid 2 st

Köpte 2 bh:ar på Growninlife, de var väl hjälpligt ok men jag tycker inte att stödet var tillräckligt. Kanske blir bättre om jag fixar till axelbanden...

• koalamom

meanjean: Eva-Nette måste jag besöka, på Berzeligatan sa du, det är ju nära

• koalamom

Anglatuss

Jag har bara hittat min i vitt, svart och den hemska bh-färgen marinblått, har bara köpt vita o svarta

• koalamom

meanjean:

det låter ju toppen hoppas de har öppet i morgon, jag jobbar nära olskroken så jag tror att jag har åkt förbi evanette allt som oftast utan att tänka på att gå in där... rädd för att bli besviken antar jag... jag ska göra ett besök iaf.

• koalamom

meanjean: Nu har jag varit o handlat bh (läs tvåmannatält ) på evanette jag hittade en som jag haft tidigare fast i mindre storlek. Jag är lättad TAck ska du ha!!

Svar på tråden Tung Byst!