Nyfödd i bärsjal?
Jag har inget minne alls...
Kan man ha en 2-veckors bebis i sjal? Har ju "instruktionerna" tillsammans med sjalen men ids inte rota fram den om det är så att man bör vänta.
Hjälp!
Jag har inget minne alls...
Kan man ha en 2-veckors bebis i sjal? Har ju "instruktionerna" tillsammans med sjalen men ids inte rota fram den om det är så att man bör vänta.
Hjälp!
Visst kan du det, de använder ju sjal på neo.
Jag hade min dotter i sjalen redan på bb.. när vi tog en promenad så var det så lätt att ta henne i den.
På så liten ska väl benen vara innanför eller ligga i vagga. Jag är ingen expert...
October skrev 2009-01-14 11:46:44 följande:
Tack hörrni! Visste väl att det fanns kunniga människor här på fl Då blir det till att rota fram den och hoppas att lillebror trivs i den. Ja, dom ska väl ligga i vagga har jag oxå för mig men visste inte från när...
Det går bra. Jag bar min yngsta i sjal från dag 1. Det är bra att ha dem i vagga i början. Det finns knytinstruktioner på sjalbarn.se
oj, såg inte att du fått en massa svar redan. Lycka till!
Mina barn har vägrat ligga i vagga eftersom det är knöligare så så vill ditt barn inte det så testa sett hen upprätt i grodställning istället.
Jag har packat BBväskan med trikåsjal jag. Det är mycket bärande där i början vill jag minnas.