Inlägg från: Tickollina |Visa alla inlägg
  • Tickollina

Vi som väntar junibebisar del 2!

I morgon ska jag på ULtraljud...ska bli spännande =)

• Tickollina

Vill ni höra den stora nyheten? Var ju på UL idag...världen mysigaste barnmorska.....

• Tickollina

Japp här blir det tvillingar...två små pojkar...fick behålla mitt BF men med största sannolikheten kommer jag att föda tidigare.

• Tickollina

Tack alla för gratulationerna!
    Man vet intte så här tidigt om det är enäggs eller tvåägsstvillingar....det skulle man tydligen kunna göra vid nästa kontroll

• Tickollina
    LakeHill skrev 2009-01-17 11:16:28 följande:
    Tickollina skrev 2009-01-16 18:13:04 följande: Vad roligt - GRATTIS! Spännande! Hur var det, hade du barn sedan tidigare eller blir dessa två först ut?
    Det är våra första barn, så vi hoppas nu att de vill stanna i magen så länge som möjligt.....Så från och med nu sk ajag t adet extra lugnt...Idag har jag dock åkt på feber, så i dag blir det sängen för hela slanten.
  • Tickollina

Ja vi hade lite svårt att förstå i går att vi ska få tvillingar, så det kändes som jag var allmänt flummig resten av dagen och bara gick runt och skrattade.

• Tickollina
    3barnsmor35 skrev 2009-01-17 17:15:55 följande:
    Fick ni reda på det på RUL:et? måste varit häftigt!
    Japp det fick vi...vi hade ingen som helst aning om det innan =)
  • Tickollina
    3barnsmor35 skrev 2009-01-17 17:52:52 följande:
    Vad häftigt!
    ja, men vi blev även väldigt paffa =)
  • Tickollina
    tekannan skrev 2009-01-17 18:46:38 följande:
    tickollinaGrattis till tvillingarna!!
    Tack tack..
  • Tickollina
    MissMurrig skrev 2009-01-17 19:30:43 följande:
    Tickolina: Vi har ju skojjat om att "tänk om det är 2", för alla säger att jag är stor för att vara i vecka 20, Men såg på din mag-bild att du var ju ganska stor i v 18! Anade du inget? Jättehäftigt iallafall! Nu har ni TVÅ namn att komma på!
    Min syster har skojat och sagt att hon har trött att det är två, men det har vi bara slagit bort, med taanke på att jag knappt har känt några rörelser alls, men jag har en moderkaka i framvägg och en i bakvägg =)
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!