• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • skrattmaja

hittat hit!!!

kanonbra att du fixade i tid katta! uppskattas verkligen!!! till dig

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • LakeHill

skrattmaja skrev 2009-01-14 14:33:00 följande:

hittat hit!!!kanonbra att du fixade i tid katta! uppskattas verkligen!!! till dig
    Japp, bra framförhållning
  • LakeHill

Grattis alla som varit på UL! Kan knappt vänta tills nästa UL den 11 feb...

• ModernaModern

Också hittat hit!

Skrattmaja: Japp, letar för fullt efter den perfekta bolan nu!

Sen tjejer, vad ror ni, när bebisen kommer ut är 56 lagom storlek eller ska man satas på en 62?

• Jackass

hittade också hit.

ModernaModern: jag tror 56 räcker. minns att dom kläderna till o med var stora på min tjej när hon kom och då vägde hon ju ändå 3615 g, dvs inte miniliten.

(¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • skrattmaja
    ang kläder! här satsar vi ockå på 56 dvs inte mindre! men de flesta midjebyxor kan man ju vika i midjan utan att det blir kans om man skulle vilja det!
    johanna vägde 3240 g när hon föddes o för henne var långärmat i 56 lite stort men kortärmat i 50/56 samt 56 kunde hon ganska snabbt ha!!!
    har ju som sagt kläderna kvar sedan johanan men just de första kläderna vill jag har lite nya sen om de är fr tradra el butik bara de är nya för oss

moderna modern, den perfkta boulan, det låter avencerat!!!!
    skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • tekannan

nu har jag också hittat hit. idag har jag varit hos sjukgymnasten och fått köpt ett bäckenbälte, får hoppas det hjälper mina onda höfter...

jag funderar en massa fortfarande på det här med bärsjal, de är ju inte jättebilliga så helst vill jag köpa en eller ev två som jag kan ha från bebis är född och sen så länge jag orkar/vill bära i sjal (om jag nu lyckas få till det där med knytningen). är det då trikåsjal och sen vävd sjal som man ska satsa på. ni som har koll...

• LakeHill

ModernaModern skrev 2009-01-14 15:54:34 följande:

Också hittat hit!Skrattmaja: Japp, letar för fullt efter den perfekta bolan nu!Sen tjejer, vad ror ni, när bebisen kommer ut är 56 lagom storlek eller ska man satas på en 62?
    Sonen vägde 3930 g och var 50 cm när han föddes och han hade storlek 44 i början, funkade också med vissa plagg storlek 50 som var små i numren. 56 var alldeles för stora.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!