Vi som väntar junibebisar del 2!
Så, då är jag också på idenn tråd.
Så, då är jag också på idenn tråd.
Jag fick inte heller några mått, inga papper eller så. Men vår "tant" var trevlig. Antar att de bara skickar in alla viktiga uppgifter till MVC...
Igår fick jag ordentligt med mjölk ur tutten! Hel-skumt! Har sett att det har varit lite blött eller fuktigt innan, men igår var bröstet litet ömt, så jag masserade det lite, sedan tittade jag ner, och det bar blött genom tröjan! Så himla sjukt! Jag undrar om det är till det kommande barnet, eller var menat för det barnet jag skulle fått i December... En vän berättade att hennes kompis hade gjort abort,( eller fått MF minns inte,) men att runt den tiden hon skulle haft barnet hade fått mjölk som läckte ur bröstet.
ModernaModern skrev 2009-01-15 21:24:22 följande:
Tickolina: Vi har ju skojjat om att "tänk om det är 2", för alla säger att jag är stor för att vara i vecka 20, Men såg på din mag-bild att du var ju ganska stor i v 18! Anade du inget? Jättehäftigt iallafall! Nu har ni TVÅ namn att komma på!
bebek skrev 2009-01-18 19:20:19 följande:
Du menar att du vill at de ska vara två-äggs?
Tycker det är så häftigt med tvillingar... Känns som att många i hemlighet har drömt om att få det... Jag har gjort det, men har kännt att det blir nog jobbigt... men guuud va kul och gulligt!
Min sambos pappa byggde en vagga till honom som vi ska ha i bebis-rummet eller vardagsrummet, som extra säng. Men vi ska ha min gamla spjälsäng i sovrummet som den vanliga sängen. Vaggan är nämligen i "hund-nivå", och vill inte att min hund ska få för sig, när bebisen sover, att den är smutsig och måste slickas ren
Jag köpte också ett Sniglar-skötbord i förrgår, byggde ihop den igår. Har lagt upp en bild i mitt galleri, pysslade med den lite igår och la lite mysiga saker på. Nu står den i bebis-rummet. Men när bebis kommer ska vi ställa det brevid badkaret.
bebek skrev 2009-01-22 21:33:19 följande:
Min är lite pigg nu, kanske för att jag äter massa godis!
Han kommer igång när jag äter annars med, men han verkar gilla sötsaker.. Som sin mamma!