Inlägg från: JagOchHan |Visa alla inlägg
  • JagOchHan

Vi som väntar junibebisar del 2!

hej hej.

Har vart inne och läst någon vecka här nu men inte skrivit (som ni märkt).
    Vi ska ha barn 8 juni, 3dje barnet. Kunde vara kul om man får vara med och snacka här inne lite. Går in i v 23 i morgon.. Hemma för tillfället med lillkillen som är 1år och 1 månad drygt.

• JagOchHan

tack så mycket

Ser att ni pratar kön. Jag tycke med största sannolikhet att jag såg vad vi väntar oxå. Men maken och alla vänner tycker att det är nog en väldigt uppsvullden slida jag ser

Bm som gjorde rul gick direkt ner till skrevet och stannade där väldigt länge så man kunde lixom inte undgå att se det...
    Men det kan vara jag som såg fel. *S* och att vi kanske får en tös. Det återstår att se.

• JagOchHan

Tack tack för fler välkomnande

LakeHill skrev 2009-02-02 16:06:28 följande:
    JagOchHan skrev 2009-02-02 13:48:12 följande:
    Välkommen! Hur gammalt är ditt äldsta barn?
    Dottern blir 9 i år.Så hon är stora tjejen på väg in mot för tonåren

Idag har här plockats för fullt. Håller på att göra om lite inför grodans ankomst. Är ju ett tag kvar men mycket som skall till för att göra rum i huset för en säng + alla saker som 1 till innebär.Jag och mor min har lyckats forsla ner en garderob från övervåningen och ut i förrådet. Nu är det skurning av lister och dylikt som gäller medans lilleman sover middag. Oj middag ska man kanske hinna med att laga snart oxå Hade enna förträngt det idag.
  • JagOchHan

Godmorgon i tråden.

dagdrömmare skrev 2009-02-12 09:40:28 följande:
    hej hej ni som redan har barn vad ska ni inhandla? Jag har tänk köpa ny madrass till själsängen nya små mjölk/ersättnings/välling flaskor lite sommar kläder ny skötbädd blöjor har jag missat nått
    vi har köpt ny /begagnad syskonvagn. Ny madrass till nu lillebror snart storebror. Säng köpte vi till honom för ett tag sedan så ingen ny spjälsäng behövs.
    Lite kläder, nappar, nappflaskor, täcken och kuddar. Säker mer men det har jag glömt nu
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!