• idolf

Vi som väntar junibebisar del 2!

Hej hej!
    Här väntas det bäbis, bf 20/6, andra barnet. Kanske man kan få hänga på tråden?

• idolf

Fick just inga bristningar förra gången, hoppas på lika nu. Cellisar har jag dessto mer av, men det är väl bara att gilla läget har jag hört
    Nu är det dags för min dagliga dos blodförtunnande, ljuvliga sprutor det där *ironi* :-P

• idolf
    tekannan skrev 2009-02-21 16:34:23 följande:
    sprutor?Ja jag tar blodförtunnande sptutor för jag har haft en blodpropp tidigare. Nu lär jag ta en spruta om dagen så jag inte får ny propp. Mindre skoj men vad gör man inte...
  • idolf

Jag försökte komma ihåg att träna knip förra gången, det gick väl sådär... Även denna gång ligger det på min (precis som för ploppen) att-göra-lista...

• idolf

Jag börjar också känna mig stor nu, har inget minne av att jag blev så stor så fort... har ju 4 månader kvar! Nu börjar det spänna och trycka på, känns som att jag har en överpumpad basketboll i magen. Lite halsbränna har jag fått också, men inte så farligt än. Minns att jag hade enorma besvär av det förra graviditeten.
    Men annars mår jag bara fint, riktigt toppen faktiskt. Glömmer av att jag är gravid emellanåt

• idolf

Jag har också börjat få kramp/sendrag i vaderna, minns att jag hade massor av det förra gången. Så fort jag sträcker på mig det minsta så är det kört... jag som älskar att sträcka ut mig i sängen på morgonen *suck*

Idag upptäckte jag att det börjat läcka från brösten *suck igen*

Ikväll ska jag och maken gå på bio, sonen är hos mormor och morfar, det ser jag fram emot.

• idolf

MissMurrig: Det var nog meningen att ni skulle på mässan, superfin vagn iaf

Min magen har också blivit stor, stöter i och tar emot lite nu och då. Ska försöka få till ett kort och lägga upp i galleriet.

Nu är äntligen sonen hemma igen efter en vecka hos mormor & morfar! Tomt har det varit och jag har längtat mycket efter honom, men nu får jag ta igen allt mys jag missat

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!