Inlägg från: Linda 89 |Visa alla inlägg
  • Linda 89

Vi som väntar junibebisar del 2!

Hej jag väntar min första bebis den 4:e juni =). Tänkte kolla in och prata lite, kolla galleri om ni vill. Ny magbild kommer snart =P.

• Linda 89

Hej, jo jag är 89:a =). Jo, det är alltid kul att träffa unga blivande mödrar =).

• Linda 89
    längtan09 skrev 2009-03-12 23:55:16 följande:
    Linda 89 skrev 2009-03-12 23:47:20 följande:
    Välkommen Mjo, alltid lika roligt
    Haha, jo det börjar ju bli vanligare och vanligare att det blir fler unga mödrar nu för tiden =)
  • Linda 89
    längtan09 skrev 2009-03-13 15:34:18 följande:
    Linda 89 skrev 2009-03-13 15:30:10 följande:
    jo så är det ju faktiskt. Har turen att en jag känner som bor tio mil bort när som helst ska föda sitt första barn och en kompis som bor en mil bort ska, enligt BF, föda 25 dagar före mig Bägge två 88:or så det är ju nästan samma Vart bort du då? Jag kommer från värmland
    Okej, där ser man. Det är ju bra att du har folk i nästan samma ålder som dig som ska föda också =). Då kan ni ju träffas och så sen om man skulle vilja menar jag =P. Okej, jag kommer från Södermanland =)
  • Linda 89
    längtan09 skrev 2009-03-13 15:48:16 följande:
    Linda 89 skrev 2009-03-13 15:39:41 följande:
    ja precis. Tror det blir enklare att umgås och båda har barn Man får nog en annan förståelse för varför den andra är sen eller varför man kanske inte kan planera allt i detalj Och så är det någon som har förståelse för en själv
    Jo exakt och då kan man ta och prata om saker som man kanske inte skulle vilja prata med folk som man inte känner om =).
  • Linda 89
    Är de bra? Har aldrig blivit riktigt klok på om det är ngt att ha eller ej. Jag bakar mkt bröd och bullar själv nämligen... Vad gör själva bakmaskinen i det hela?
    Bakmaskinen blandar väl om ingredienserna och gör degen har jag för mig =P.
  • Linda 89

Jag har inget problem med att sova för jag vrider på mig i sömnen, men när jag vaknade i morse så hade mitt högra bröst läckt för min högra arm var helt kladdig av bröstmjölken =/.

Någon som har något råd på vad jag kan göra för att slippa det varje morgon?

• Linda 89

Bebek: Okej, jo jag har funderat på att köra med sportbh och ammningsinlägg. Får väl börja med det och hoppas att det hjälper, för är inte så roligt att bädda om sängen varje dag pga bröstmjölksläckage =/.

• Linda 89
    Smulan87 skrev 2009-03-18 11:07:12 följande:
    jag har sportBH och amningsinlägg :D
    Okej, jo funderar på att börja med det nu =P. Började läcka lite för flera veckor sen men nu har det börjat läcka mer och mer så det börjar bli dags att skaffa lite åtgärder så man inte är kladdig när man vaknar =).
  • Linda 89
    bebek skrev 2009-03-18 10:24:12 följande:
    jag börja läcka lite redan i v. 17 så jag vet hur det är! Ligger man på sidan och klämmer ihop boobsen så vaknar man med en mjölkinpackning:)
    Haha okej, mjölkinpackning låter ju bra men det är inte alls skönt eftersom det är så kladdigt som det bara kan bli =/.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!