Vi som väntar junibebisar del 2!
här får man en bild med sig hem stod det i pappret man fick. vet dock inget om måtten, men dem borde väl nästan skrivas in i journalen.
här får man en bild med sig hem stod det i pappret man fick. vet dock inget om måtten, men dem borde väl nästan skrivas in i journalen.
Daisyduck skrev 2009-01-16 18:24:23 följande:
bebek skrev 2009-01-18 21:26:37 följande:
Tjejer jag behöver lite råd. Tydligen fick jag pengarna tidigare denna månad än jag brukar och därför har vi råd att köpa barnvagn imorgon (finns en som är nedsatt, är inte säkert den är kvar imorgon, ännu mindre säkert att den är kvar senare) men vi har inte varit på UL. Vi vet alltså inte hur det är ställt med barnet. Skulle ni chansa? Är vagnen vi letat efter och den är nedsatt med halva priset. Kan inte läsa mig till hurvida man får lämna tillbaka vagnen om något händer med barnet, men någon kanske vet vad babyproffsen har för policy?
Hur skulle ni gjort? Skulle ni chansa att vagnen är kvar eller köpa den innan UL?
hyperballad skrev 2009-01-20 23:26:45 följande:
hyperballad skrev 2009-01-20 23:36:23 följande:
hyperballad skrev 2009-01-20 23:44:24 följande:
Ska iväg sen och se om vagnen finns kvar, sambon jobbar natt så han ska sova en timme till och jag har tyvärr inget körkort, annars kunde jag åkt själv. Visste att det var negativt att inte ha körkort
Bäbis M: Vi ska åka om två timmar tror jag. Jag berättade för sambon att jag fick pengar tidigare än väntat och hans enda kommentar var: då kan vi köpa vagnen idag då? Så när han också tycker så blir det så :D
Är det någon som vet om regnskydd brukar följa med och om inte, vad kostar ett?
Nu har vi köpt vagnen
Den fanns kvar. Det var en Brio Happy i blått med tillhörande mjuklift. Det var vagnen jag velat ha hela tiden (sambon vill inte ha en åsikt om barnvagn av någon anledning
) Så nu har jag bekantat mig med vagnen