Vi som väntar junibebisar del 2!
City Cross har jag hört gott om av andra.
Jag har en Duo Edge som jag har varit jättenöjd med, men den är så stor o klumpig så jag ska köpa en Bugaboo istället denna ggn.
City Cross har jag hört gott om av andra.
Jag har en Duo Edge som jag har varit jättenöjd med, men den är så stor o klumpig så jag ska köpa en Bugaboo istället denna ggn.
Hårdlift
babybee.se/product_thumb.php&w=200&h=177
Mjuklift
www.trollungarna.se/images/rollabout/lift_svart.jpg
F*n vad jag hade kramp i benet inatt...merde...bara kom tillbaka hela tiden. Fick upp o stretcha ordentligt, sen blev det toa o sen var den nattsömnen helt väck. *gäsp*
Idag ska jag beställa vagn!
Jag beställde vagn igår  
  blev en Bugga Cam Grå/Röd!
WOW! En sån fin Crescent för det priset!!! Vilket fynd!  ![]()
Jag har aldrig hållt på att räkna rörelser, mer väntat på första buffen på morgonen o sen rullar ju dagarna på i full fart.
Weledas inlägg säger jag bara!  
  De samlar upp MKT mjölk och jag hade massor med Lillan. Skönt att vakna med blöta inlägg istället för genomblöt säng!  
  Finns på Babyland o är lite dyrare men skönt med torra kläder/säng.
kicki08,
De billiga funkar väl ok dagtid men nattetid är Weledas oslagbara. De är större, smidigare, bättre tejpfästen, plus då att de suger upp jättemkt mer mjölk.
Jag körde bara stödtop från Apoteket för 99 kr (liknar en sportbh), funkade sk*tbra tycker jag  

Amningsbh är så himla obekvämt!
Mina bröst växte 2 storlekar när mjölken kom, så om man verkligen vill köpa bh innan så är 2 kupor+ din nuvarande stl att rekommendera. Men köp bara 1 isåfall, det är jättesvårt!
Jag rek som sagt stödtoppen, så har man ngt tills man vet vilken stl man har sen. Man är inte så sugen på bygelbh heller när man har mjölkstinna tuttar, man kan få stockning.