Svar på #1688
tekannan skrev 2009-03-06 13:26:37 följande:
hyperballad och då säger jag nog lite emot din 
bm tror jag... vi gick profylaxkurs och övade en del hemma, men anser att vi nog övade för lite för när det var som intensivast så hade jag jättesvårt att slappna av och andas "rätt". och då hade vi ändå bra koll på tekniken innan, fick mkt hjälp med hur man skulle känna för att andas rätt. man ska verkligen vara AVSLAPPNAD, vilket kan vara väldigt svårt att uppnå till fullo om man inte kännt det innan. jag hade jättesvårt på kursen till en början, men fick mkt hjälp och maken fick tips på hur han kunde se på mig om jag inte var HELT avslappnad. men som sagt.. det räckte inte fullt ut 
iaf. så denna gången ska vi öva MKT, för jag vill kunna använda det hela vägen denna gången!
jag är inte så överense med min BM då jag tycker att hon inte bryr sig o lyssnar på vad man säger utan bara mmm mmm o sedan ska man gå liksom.
men men
får byta tills det är dags för nästa bebis  

men jag skulle vilja gå på profylax o blev av min yogainstruktör rekommenderad annas profylax. men det är i lund o så är det dyrt m. 2000.- när man lagt närmre 4000.- på två yogakurser så därför har jag inte gjort slag i saken.
profylaxgruppen.com heter det i lund men finns visst i stockholm o göteborg också.
finns inte här i helsinborg.