Vi som väntar junibebisar del 2!
Mina vader har oxå blivit större på grund av all vetska de e ju sjukt men men de e väll så de e
Mina vader har oxå blivit större på grund av all vetska de e ju sjukt men men de e väll så de e
Å i morrn ska jag till bm i gen å jag längtar efter att få höra hjärtljud å sånt igen å de e ju så underbart..
Hej alla hur mår ni?
Här e de bara bra.
Min bebbe sparkar ganska friskt i blan specielt på kvällar å morrnar men så fort man lägger handen på magen så slutar han sparka sen när man tar bort den så tar de nån minut så börjar han i gen, så de e jätte svårt att känna sparkar i bland hehe
Dricke oxå kaffe i blan inge alls å i bland mellan 3och5 koppar per dag hehe
Herregud vad ni skriver man hinner ju inte me ju hehe :P
Så vad har ni för er denna helg da... Sj så ska jag å gubben till mina päron å äta middag i kväll, gubben fixar me våran bil å jag städar ska snart ta fram damsugaren å damsuga om jag kan ska nog be han åka till affären å köpa en sockerdricka eller fanta till mig e törstig nu hehe
Hej nu e jag här igen gubben har varit hemma så de har varit fullt upp.... Jag har gravidförsäkring hos folksam men de va för att vi har de mesta hos dem så de gick på automatik.... så hur e de me alla
Fan skulle lägga in nya magbilder men de vill inte så ni får vänta ett tag till.... Nu äntligen har jag å maken bestämt namn på pojken i magen hehe men vi kommer ej avslöja nått förens bebben e född
Men de e svårt de där me namn nu har vi alla namn klara hehe äntligen... E de nån som börjat packa bb väskan? De har jag
hej alla vad har ni gjort i dag da