Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Vi som väntar junibebisar del 2!

Mina vader har oxå blivit större på grund av all vetska de e ju sjukt men men de e väll så de e

• Tärning6
    Svar på #1622
    Mina lår e däremot inte såp mycke större men dem e stora så så fort bebis har ploppat ut så ska jag börja röra på mig mer å såna saker å börja gå ner i vikt
  • Tärning6

Å i morrn ska jag till bm i gen å jag längtar efter att få höra hjärtljud å sånt igen å de e ju så underbart..

• Tärning6

Hej alla hur mår ni?
    Här e de bara bra.

• Tärning6
    idolf skrev 2009-03-10 19:49:58 följande:
    Trött men annars fint Själv?
    Jo de e bara bra allt e fin fint... lite trött men de kan jag leva me
  • Tärning6

Min bebbe sparkar ganska friskt i blan specielt på kvällar å morrnar men så fort man lägger handen på magen så slutar han sparka sen när man tar bort den så tar de nån minut så börjar han i gen, så de e jätte svårt att känna sparkar i bland hehe

• Tärning6
    hyperballad skrev 2009-03-11 22:50:09 följande:
    hihi så gör detta lilla pyret också men det är så fort sambon ska känna så slutar han sparka
    Ja samma här hehesambon har inte fått känna en enda spark hehe
  • Tärning6

Dricke oxå kaffe i blan inge alls å i bland mellan 3och5 koppar per dag hehe

• Tärning6

Herregud vad ni skriver man hinner ju inte me ju hehe :P
    Så vad har ni för er denna helg da... Sj så ska jag å gubben till mina päron å äta middag i kväll, gubben fixar me våran bil å jag städar ska snart ta fram damsugaren å damsuga om jag kan ska nog be han åka till affären å köpa en sockerdricka eller fanta till mig e törstig nu hehe

• Tärning6

Hej nu e jag här igen gubben har varit hemma så de har varit fullt upp.... Jag har gravidförsäkring hos folksam men de va för att vi har de mesta hos dem så de gick på automatik.... så hur e de me alla

• Tärning6
    Tickollina skrev 2009-03-30 10:28:09 följande:
    hej hoppjag sitter just nu i kö till försäkringskassan.........
    vill reda ut denna cirkusen med alla papper
    oki där ser man...
  • Tärning6
    Tickollina skrev 2009-03-30 10:39:05 följande:
    Det visade sig att alla papper har kommit in angående min sjukskrivningen, så nu ska vi bara se hur lång tid handläggningen tar =)
    ja handläggningen kan ju ta lite tid hehe
  • Tärning6

Fan skulle lägga in nya magbilder men de vill inte så ni får vänta ett tag till.... Nu äntligen har jag å maken bestämt namn på pojken i magen hehe men vi kommer ej avslöja nått förens bebben e född

• Tärning6
    skrattmaja skrev 2009-04-01 19:31:57 följande:
    tärning, vad spännade med namn, själv tycker vi att det är så svårt med killnamn..... vi vet ju inte vem som bor i magen så vi vill ha några förslag av varje..... det hade vi förra gången också, jag tycker att tjejnamn är så mkt lättare men det kanske är för att man är tjej själv... sen vill man ju att det ska fungera med efternamet också...
    Ja tjejnamn hade vi så hade de blivit en tjej hade de blivit en Mimmi de e efter min gammel mormor.. Men pojknamn oj oj vilken ångest jag haft sen sat jag å titta lite nu på namn å då hittade jag namnet jag hittade de å gubben gillade de oxå hehe så nu slipper jag namnångesten
  • Tärning6
    idolf skrev 2009-04-01 20:10:08 följande:
    Var till bm idag. Allt såg bra ut och kryp växer som han ska
    Å gu va skönt hehe visst e de skönt att få sånt bekräftat
  • Tärning6
    WilliamNellyJamie skrev 2009-04-01 21:51:17 följande:
    jag kan säga att jag eller vi har haft jättesvårt med namn denna gång hade en massa kill namn så att det blev svårt sen när vi fick veta att det var en flicka då fick jag genast problem hade namn men de var kvar sen min förra och de kändes som det var tänkt till de barnet fast det blev en pojke så det känns fel på nåt settnu vill ja ha ett namn för när hon kommer och det kan ju vara snart så vill jag att hon har ett namn det känns viktigt oxå om det skulle hända nåt allvarligt då kan det känns skönt att inte ha ett namnlöst barnmen ja tyvärr är det inga jag har till 100% som jag gillar vad gör man jag har letat och letat och sambon är inte mycket till hjälp!!!!
    hehe ja vi ahde ett tjejnamn men när vi visste att de skulle bli en kille fick jag genast namnångest å ja min man va inte heller så mycke till hjälphan sa bara de löser sig de e lång tid kvar de syns va de blir när han kommer ut haha
  • Tärning6

Men de e svårt de där me namn nu har vi alla namn klara hehe äntligen... E de nån som börjat packa bb väskan? De har jag

• Tärning6
    Pian80 skrev 2009-04-02 11:17:22 följande:
    Nope. Jag har ju tre månader kvar .
    oki ja jag har drygt 2,5 månad kvar
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!