Inlägg från: Smulan87 |Visa alla inlägg
  • Smulan87

Vi som väntar junibebisar del 2!

sammandragningar - AJ !

BF 11Juni 2009
  • Smulan87

jo, absolut jag försöker, för de hjälper! men ibland så går de bara inte >.< *blunar och andas djupt avslappnad* puh

skrattmaja skrev 2009-02-25 15:33:39 följande:
    smulan, andas djupa andetag och försök verkligen slappana av...lättare sagt än gjort men det är ju et ända som hjälper tycker jag!!!!
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

den växer ju den med ;> haha! nice pyjamas ;>

bebek skrev 2009-02-27 13:39:28 följande:
    lagt in lite nya magbilder, i min snygga pyjamas;)
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

Ja de har de

Marinero skrev 2009-02-27 15:11:19 följande:
    Jag får lätt kramp i vaderna om jag sträcker på bena på natten. Har det nåt med graviditeten att göra?
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

om du kollar på din graviditetskalnder så står de i "vecka 26" att det är vanligt med kramp i vaderna, ^^

Marinero skrev 2009-02-27 16:11:00 följande:
    Hmmm ok, då har man förklaringen till det
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

någon annan här som bärjat få svårt att andas lite beroende på hur man sitter? jag vet int eom min mag eär ovanligt stor nu :Pmen kolla i galleriet, har börjat bli förjävla jobbigt att de trycker på :( jag får panik lixosm, min mardröm är att få andnöd, usch

BF 11Juni 2009
  • Smulan87

hah a^^ tack!

usch jag blir så ledsen när man lägger ut sitt liv på bdb ..en idiot idag som hade kommenterat två bilder med min mage på att "ta bort sånna bilder" och på den ena magbilden hade jag rubriken "snart vecka 25" så hade han skivit oj vad synd! hade bara lust att leta upp honom och vrida nacken av honom................

Marinero skrev 2009-03-01 08:56:04 följande:
    Smulan87: kollade på dina magbilder oxå, ja du har en ganska rejäl kula Jag har inte riktigt så stor mage som du hade i v24. Men fin bebismage har du
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

haha ^^ jag gillar den, dock har bristningarna ökat markant nu i ett par dagar! haha smällar man får ta ;>

bdb= bilddagboken.. kolla på min press så ser du

ja asså endel idioter borde tänka lite längre, man säger inte så till någon!

bebek skrev 2009-03-01 13:48:20 följande:
    Ja du hade rätt stor mage:) Men jag tycker den är jättefin, ser verkligen ut som en bebismage! Men vad är det för folk? (vad är bdb?) han behöver väl inte titta på din mage om han inte vill:D och gravidmagar är faktiskt något väldigt vackert, tycker du ska bära din härliga kula med stolthet!
    Ja samma här, speciellt när man har ätit! kan vara förbaskat jobbigt emellanåt, var tuvgen och lägga mig ner häromdagen och vila på soffan för att smälta maten, för jag undeinte andas alls.
    LakeHill skrev 2009-03-01 15:27:19 följande:
    Bebek: Ja men då stämde det som jag hört att man inte ska bada för varmt. Smulan 87: Jag har också svårt att andas ibland, särskilt efter att jag ätit, det är som om livmodern trycker uppåt. Vad är det för idiot, det är väl ingen som tvingar honom/henne att titta på dina magbilder. Tråkigt med såna kommentarer.
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

och ja, jag emnar,.. han behöver inte skriva något om han inte nu tycke rom gravid magar :P bara omogna småglin som inte vet något.

LakeHill skrev 2009-03-01 15:27:19 följande:
    Bebek: Ja men då stämde det som jag hört att man inte ska bada för varmt. Smulan 87: Jag har också svårt att andas ibland, särskilt efter att jag ätit, det är som om livmodern trycker uppåt. Vad är det för idiot, det är väl ingen som tvingar honom/henne att titta på dina magbilder. Tråkigt med såna kommentarer.
    BF 11Juni 2009
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!