Vi som väntar junibebisar del 2!
*Kollar* ![]()
*Kollar* ![]()
en fråga, blir man tillsagd att skriva ett förlossningsbrev, eller är de ngåot man ska göra sådär själv bara, man vill ju gärna (iaf som första gångs mamma) besöka förlossnignen först och få lite info och så så man har lättare med brevet och så.. jag är i vecka 28 snart och tycker att brevet kan man väl börja skriva efter vecka 30, tidigare än de känns inte nödvängit, eller?
Okej! för vi ska ju på utbildning då i maj/juni, väldigt tiätt in på, sista utb dagen är min BF dag :P stabilt, men jag vill beöska FL innan slutet på maj lixosm :P så jag tänkte fråga om man fick de :P
Tydligen så kan man inte göra de om man har mozilla.. men jag vet inte vad du har? :D haha för jag kan de inte, och jag har plus och allt och gör rätt men inte tusan funkar de endå >.<
ja jag med :P har även läskigt mycket sug efter påskmust! vid jul drack jag mängder med julmust, och det är ju koffein i det med :P så :D
Okej, nej jag vet inte varför, men de känns som att de trycker emellanåt, säkert att de kanske förbereder fixaerng ? jag vet inte, förstföderskor kan ju ha barn som fixerar sig lite tidigrae, men jag vet inte..
haha , sorry lät lit ekul, men ja.. känner igne de där, som när man gör numemr två :P asså. :P kan man verklige ta så mycket tänker jag ibland ![]()