Vi som väntar junibebisar del 2!
Ny magbild hos mig =)
Ny magbild hos mig =)
Bästa boken tycker jag är "Att föda" och att man läser ALLA kapitel, även om vissa är tunga (snitt, barnet blir skadat/dör osv). 
Sen födde jag ju Lillan med dyktekniken och det var toppen! Länk finns hos mig om ngn vill läsa!
Det kommer att gå bra tjejer, bebisen ska ut på ngt sätt! Tänk positivt!
varm kram Bönan
Hyper,
Med oss!!!  

Smärtan är ju svår att föreställa sig när man inte känt den tidigare. Det jag tycker många gör misstaget är att säga att "det var inte så farligt" - för det stämmer ju helt enkelt inte. Däremot kan jag säga att jag som gjort en ganska omfattande knäoperation (dr hyvlade av översta lagret av ledhinnan bla) så föder jag hellre barn 7 dagar i veckan än gör om det  ![]()
Hyper,
Du verkar vara så go' - vi bor ju inte långt ifrån varandra, tycker vi ska ta en fika ngn dag  ![]()
Dagdrömmare,
Grattis till killen =)
Smulan,
Alltså man har ont överallt när bebisen ska igenom det trängsta stället, o visst händer det att vissa bryter svanskotan men den läker ju. Själv ramlade jag i trappan och skadade min för ett par år sen, har jätteont i den nu som gravid men det är ju inte att göra så mkt åt.
kicki,
Eller hur...jag hade så ont i ryggen igår efter att ha rensat i trädgården 1 timme...resten av dagen kände jag mig som 87  
  *ajaj*