Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

Vi som väntar junibebisar del 2!

Smulan87: kollade på dina magbilder oxå, ja du har en ganska rejäl kula Jag har inte riktigt så stor mage som du hade i v24. Men fin bebismage har du

• frukarlssonn

Smulan87: vilken idiot, blev arg när jag läste det. Förstår att du blev ledsen. Folk behöver inte bry sig, dom kan titta på nåt annat ist. Klart man vill lägga upp fina magbilder!

Min bebis rör sig väldigt olika oxå. Vissa dar känns de jättemkt o att bebisen blir starkare o starkare, sen vissa dar känner jag inte mkt alls. Men jag tycker de låter hysteriskt att hålla räkningen, de gör inte jag iaf. Jag e nöjd om jag känner bebben varje dag. Ja fast jag e ju inte så långt gången som v26 än, gick in i v24 idag. Har dessutom läst atta alla bebsiar är olika o man ska inte jämföra, finns inget fel, vissa är mer livliga i magen, andra mindre livliga. Jag va tydligen jättelugn i magen, medans min bror va en vilde

• frukarlssonn

Katta86: vilken fruktansvärd människa du mötte på. Måste ju va nåt allvarligt fel på henne!!! Man beter sig inte på det sättet som hon gjorde!

• frukarlssonn
    Svar på #1523
    bebek: det var troligtvis lill*n som hickade Som föregående skrev så kan man redan känna det i v23. Jag tror jag känt lite oxå, för som du skriver så kommer det sån där rytmisk dunk emellanåt som känns lite annorluna än sparkar, långt inne i magen nånstans.

Åååh vilken kramp i vaderna jag får på nätterna. Inatt fick jag svinont, Men som tur va gick de över snabbt.

Så det är inte bara min dator som är så seg? Eller ja nu sitter jag vid föräldrarnas dator, men jag tänkte att de kanske va nåt med bredbandet... Skitsegt verkligen, nä då vill jag hellre ha gamla fl. Tyckte den va bra, hade dugit för mig
  • frukarlssonn
    ModernaModern skrev 2009-03-02 12:04:42 följande:
    Har varit hos MB idag, allt vara bra och bebisen där inne levde rulle*ler*Kul att äntligen få höra hjärtat!
    Va härligt!!

Va f-n nu kan jag inte logga ur heller!! Gjorde det förut efter många om o men när jag äntligen hittade utloggningen, men nu när jag skulle gå tillbaka till fl så va jag inloggad??! Fst jag VET att jag logga ur!
  • frukarlssonn

Min navel börjar ta en annorlunda form. Vanligtvis är det som ett avlångt streck, nu börjar den bli rund i formen och ser ut som den kommer bukta ut

• frukarlssonn
    bebek skrev 2009-03-02 23:02:21 följande:
    haha, jag hade också bara ett streck till navel typ och har nu för första gången i mitt liv sett botten på den:) den är liksom rund och man kan se rätt in i den! rätt fashinerande att se hur man förändras.. tycker du/ni inte? navel, månlår, spindelnättuttar/magar, ränder, tjockare/glansigare hår och ökade volymer och säkert mer därtill:D
    Haha exakt så är det för mig, jag börjar se botten på naveln för första gången i mitt liv Jo verkligen det är fascinerande, jag har ju inte förrän nu börjat se fler förändringar, t. ex. hormonrand som sträcker sig långt ovanför naveln, det är oxå ett nytt fenomen.

Jag blir så arg när jag läser det ni skrivit om dessa kvinnor som beter sig på det sättet. Så himla egoitiskt, det är ju starckars barnen som far illa
  • frukarlssonn
    bebek skrev 2009-03-03 13:32:50 följande:
    är det någon mer än jag som har ont i magen ibland? speciellt i nedredelen, ibland på någon sida. inte alls som den molande mensvärken utan mer ilande o huggande. är det växtvärk tror ni. Och kan ni känna er väldigt "trötta" i magen?
    Ja, jag har ont, i veckan så fick jag skitont på sidan av magen, kändes som nån stack in en nål, det högg nåt så grymt, så jag kunde inte gå så fort som jag brukar. Nu idag har jag dock inte känt nåt. Kan ju bero på att jag inte jobbar så jag rör inte lika mkt på mig. Sen igår började det sticka jättemkt precis ovanför blygbenet om man säger så, fast inne i magen. Gör inte ont, men en sån där irriterande stickning som kommer o går. Jag kan tänka mig att det är bebben som breder ut sig Hade ju så fast de va ett tag sen nu, i v13 el nåt.
  • frukarlssonn

Aaaah bebben kom åt kissblåsan på nåt sätt. Obehagligt va de Får nog tömma mig nu innan jag kissar på mig hehe{#lang_emotions_laughing}

• frukarlssonn

Jag kan oxå få sån där panik-kli på magen ibland. helt plötsligt. Nu har brösten vuxit en del oxå har jag märkt på mina bh-ar, men tyvärr är det inte tal om nån "baywatch-tuttar" här inte

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!