Vi som väntar junibebisar del 2!
näe tjejer nu ska jag sova!
godnatt!
jag har inte heller någon våg men kan inte hjälpa - känner mig som barbamamma.
men jag äter ju nyttigt o bra (förutom lite sorbet då o då, provat sias blåbär???? i love it  
  )
min bm har aldrig vägt mig utan vid inskrivningen så frågade hon vad jag vägde o då gissade jag o sedan har hon inte frågat mer, men jag vet inte vad jag startade på men jag tippar på att jag har gått upp typ 10kg plus minus.. mest plus...

nu blev det långt o konstigt, hur klistrar man in en bild i inlägget?

hihi ja visst är det farligt. haha men den är fantastiskt god så leta efter den nästa gång ni handlar!
jag öppnade explorers webläsare
högerklickade på bilden o tryckte kopiera
högerklickade här i svarsrutan o tryckte klistra in - tadaa klart.
mozilla firefox är en annan webläsare (mycket bättre enligt min åsikt...  
  men allt är för det mesta anpassat efter explorers webläsare men den strular alltid o hänger sig för mig medan firefox ALDRIG hänger sig så ja lätt val!)
läsa om firefox?
mozillafirefox.se/
nu ska sambon o jag ut o gå i solen o sedan ska han baka bröd till middagen (soppa) o så ska han baka kanelbullar - tjohoo!
ha en bra dag idag tjejer!
bullarna jäser medan mannen förbereder för brödbak. 
lyxigt att ha honom hemma idag.
solen skiner här i helsingborg så det var skönt med en promenad, skiner solen hos er också?
krya på dig Chanelll se till så att du får vätska i dig bara så ska det gå bra. *haft kräksjukan 3 gånger nu = veteran
*