Mmm jag låg närmare den övre normalkurvan än medel på mätningen v25. 
Skumt att det kan ändras så fort men som sagt så länge barnet mår bra så. Blir bara lite fundersam om jag samlar på mig en massa onödig vätska. Märker ju på benen att det samlas där i alla fall. Lite jobbigt med stövlar på jobbet osv trots stödstrumpor. 
Åh, eller hur. Längtar såå tills denna lilla krabat som för tillfället glatt rumlar runt i magen istället kommer ligga uppepå magen/bröstet och försöka fokusera blicken på sin mamma och pappa. Vill ha juni NU!
bebek skrev 2009-03-16 14:26:31 följande:
Nej vi vet inte vad det bli för kön! spännande, längtar så den ligger där skrynklig på mitt bröst o man får titta efter om den har en liten skruv eller inte! Karln kommer ju se först, lite orättvist eftersom det är jag som fått gått och bärt pån!  Hade sf 23 i v. 24 och nu sf 27 i v.29.  bäbism Du ligger kanske mellan den normala kurvan och den övre normalkurvan dårå? det kan säkert gå lite upp och ned i tillväxten, huvudsaken är väl att det inte stannar av:) Tyckte min mage växte som mest efter v 23 efter att ha varit väldigt lätt att dölja till att synas jättemycket! En vän till mig ligger långt över den övre normalkurvan, men det är inge fel på hennes  bäbis:)