Inlägg från: Smulan87 |Visa alla inlägg
  • Smulan87

Vi som väntar junibebisar del 2!

utan den dör jag! :D haha
    jag kan sova max en halvtimme på var sida av höften, för sedan känns de som den ska vridas ut led >.<

3barnsmor35 skrev 2009-03-17 19:42:12 följande:
    Kuddar mellan knäna - japp! =)
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

alltså, jag hoppsa inte det bara är tillfälligt, men gud vilken "tur" jag haft i ett par dagar.

jag har tvättat all tvätt.
    solen skinner och det är varmt ute
    sambon är glad för de löser sig med hans bil som han älskar
    vi kommer lite mer överens
    VI SKA FLYTTA TILL EN TREA!! :D:D:D
    och allt bara flyter på!

de skulle väl vara fan med om något går åt hevlete nu va?!

>.<

Däremot, två saker som varit intressant de senaste dagarna..
    jag läcker osm ett såll ur mina, ja.. mjölkpåsar..
    och bebis börjar bli STOR för när han ligger långt ut, så känner man EXAKT hur han ligger, huvud höger sida, sedan känner man ryggrad, man känner hur benen är böjda allt! läskigt!!! :O

BF 11Juni 2009
  • Smulan87

jag har sportBH och amningsinlägg :D

Linda 89 skrev 2009-03-18 10:18:05 följande:
    Bebek: Okej, jo jag har funderat på att köra med sportbh och ammningsinlägg. Får väl börja med det och hoppas att det hjälper, för är inte så roligt att bädda om sängen varje dag pga bröstmjölksläckage =/.
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

hemkommen från jobbet NYSS :S

BF 11Juni 2009
  • Smulan87

uuu, den växer ju så de knakar ;>

MissMurrig skrev 2009-03-20 22:14:50 följande:
    Har lagt in lite nya magbilder i galleriet om någon vill se
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87
    har nya magbilder jag med, och en där ni får ser framifrån mina bristningar, tror fasen jag är den som fått mest :P haha
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

jag kanske sa de men vi flyttar till en trea i maj :) stor och fin på 79kvm =) jättestor balkong asså:O

BF 11Juni 2009
  • Smulan87

haha, asså den är enorm, jättemånga som säger de >.< tänk om jag får en jättebebis? :(

Marinero skrev 2009-03-21 20:25:10 följande:
    Oj sicken fin kula du har
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

tror de med :D

fast gud hur kan man längta så mycket till något man aldrig haft innan? :O asså jag vill bara att bebis ska vara i mina armar nu! :D kramas och gosa ^^

Marinero skrev 2009-03-21 20:45:32 följande:
    Nej då, det beror väl på hur bebisen ligger i magen, en del har liten mage hela graviditeten, andra har jättemagen.
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

nej för min mage ser ju lixsom ut som en annans i samma vecka :P satans gnäll :P folk som måste utala sig hela tiden om de har nog aldrig träffat en gravid innan :P suck..

ja helt sjukt! vill att det ska vara dags nu! :D kommer vara så nervös! :D

BTW, är jag den enda som har APtråkgt? :S jag sitter hemma och kollar FL, men det är inget nytt, sambon jobbar.. inget bra tv, ingen bra film heller.. inge trött heller..fy >.<

bebek skrev 2009-03-21 21:52:18 följande:
    smulan87: Folk vet ju alltid bäst o allt om hur just bebismagar ser ut;) får också frågan om jag ska föda imorn hela tiden men om inte bm har sagt något om stor bebis och tillväxtkontroll så är den nog precis lagom:D. Men klart din mage ser stor ut om man jämför med några månader sen, men inte om man jämför med andra magar i samma vecka tycker jag! Ja tänk att man kan älskon man aldrig har träffat så jädrans mycket!!
    BF 11Juni 2009
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!