Inlägg från: hyperballad |Visa alla inlägg
  • hyperballad

Vi som väntar junibebisar del 2!

Svar på #1901
    3barnsmor35 skrev 2009-03-11 18:04:56 följande:
    bullarna jäser....och en bulle i ugnen... Jaahapp, när var kaffet klart? När skulle man komma? kram
    hihi precis dubbelbakning här.
    ja kaffet är klart om en timme kanske (sambon fastnade framför xboxen så de har inte blivit utbakade ännu...)
    ska ge han en spark men om en timme sådär? lite kvällsfika!!
  • hyperballad
    Svar på #1906
    3barnsmor35 skrev 2009-03-11 18:26:56 följande:
    Merde, jag har precis lagt mig ner...får ta det en annan dag =)
    lugnt jag fryser in några så tar vi det en annan dag!
    tekannan skrev 2009-03-11 18:27:11 följande:
    hyperballad jag kommer. hur dags?
    ja om en timme eller så, sambon är lite seg nu på sluttampen... haha
  • hyperballad
    Svar på #1910
    bebek skrev 2009-03-11 19:05:38 följande:
    Om du int bott på andra sidan sverige hade du fått komma hem till mig och köra mamayoga o salsa/chacha dans:D Eller barndans, är faktiskt utbildad barndanslärare:D haha. Men yoga är super om man kör det i sin takt, tränat någon form av yoga sen jag var 13, men konstigt nog som minst nu när jag är gravid! haha
    åh det hade varit härligt!
    jag tränar pilates annars men nu blev det mammayoga o jag älskar det även om jag är vig som en elefant
    men det tar jag inget extra för hihi
  • hyperballad
    Svar på #1911
    Fröken Vennberg skrev 2009-03-11 19:16:44 följande:
    i går kunde jag känna barnets fot. tydligt. så att jag nästan kunde ta tag i det. om inte den hade dragit tillbaka foten så..... någon annan?
    ordentliga sparkar har jag fått nu senaste dagarna (v.29+1)
    men inte så att jag skulle kunna ta tag i en fot
  • hyperballad
    Marinero skrev 2009-03-11 20:04:39 följande:
    Jo nu har det gått hela tre timmar utan ett toabesök  Hoppas det håller sig. Känner mig som ett ursketet äpple.
    håller tummarnarna!

nu blir det arga snickaren o kanelbullar framför tvn.
    blir lite väl sen kvällsmat sen efter det men ja vad ska man göra?
    jag fastnade här o sambon fastnade framför xboxen

men sen är det greys anatomy o det är ju inte fy skam att äta kvällsmat till!

ha en mysig kväll tjejer!
  • hyperballad
    Svar på #1921
    Tärning6 skrev 2009-03-11 21:47:47 följande:
    Min bebbe sparkar ganska friskt i blan specielt på kvällar å morrnar men så fort man lägger handen på magen så slutar han sparka sen när man tar bort den så tar de nån minut så börjar han i gen, så de e jätte svårt att känna sparkar i bland hehe
    hihi så gör detta lilla pyret också men det är så fort sambon ska känna så slutar han sparka
  • hyperballad

min last = en stor cappucino från 7eleven på morgonen på vägen till bussen till jobbet.
    nu när jag varit hemma så är det koffeinfritt kaffe som gäller hu vad det är tråkigt. gevalias som inte alls är någon höjdare.
    men ja innan har det blivit den stora cappucinon i någon enstaka gång en kopp till, nu är det koffeinfritt o så te då..

• hyperballad
    Svar på #1961
    Marinero skrev 2009-03-12 19:48:32 följande:
    Och jag ÄLSKAR gevalia koffeinfritt. Men de kanske beror på att jag dricker gevalia annars...? Min kompis började dricka den också när hon va gravid för hon slapp halsbrännan. Hon kände ingen skillnad heller, min sambo hatar den däremot, han tycker också den smakar illa.
    min sambo är ingen kaffedrickare !!! utan han dricker te. så det är endast jag här som dricker kaffe, men jag föredrar nescafes koffeinfria om jag ska välja mellan det o gevalias...
    men här i helsingborg har vi ju zoegas rosteri så man är ju uppväxt med zoegas... så det blir konstigt med annat kaffe
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!